-->

Live Streaming Korea Selatan vs Indonesia AFC U23

Live Streaming Korea Selatan vs Indonesia AFC U23. Malam ini akan berlangsung perlawanan suku akhir kejohanan AFC bawah 23 tahun. Bagi yang tak tahu, kejohanan ini besar dia sama macam skuad Harimau Malaya main pada Januari.


Cumanya versi kali ini merupakan untuk bawah dua puluh tiga tahun sahaja. Indonesia bakal beraksi buat julung kalinya di pentas ini dan menentang kuasa besar Asia, Korea Selatan.


Ini juga perlawanan pertama Shin Tae Yong menentang negaranya. Kim Pan Gon pernah bertemu di Piala Asia senior baru-baru ini.


Oh ya, korang dah tengok jadual perlawanan AFC musim ini? kalau belum pasti kan korang tengok dan save yer, nanti senang nak cari kan.



Live Streaming Korea Selatan vs Indonesia AFC U23





Live Streaming Korea Selatan vs Indonesia AFC U23


bagi korang yang nak cari link live streaming Korea Selatan vs Indonesia, korang boleh klik pautan di bawah.


Hari Perlawanan  | Jumaat, 26 April 2024

SUKU AKHIR • Piala Asia B-23 2024

⚽ KOREA SELATAN B-23 🇰🇼 🆚️ 🇲🇾 INDONESIA B-23

🕡 8:30 petang ini (QA) | 🕦 1:30 PAGI ini (MY)

🏟 Stadium Al Janoub, Qatar


Skuad Indonesia dan Korea selatan diharap bermain dengan tenang dan tidak membuat kesilapan mudah memandangkan pengadil tidak akan memandang anda dalam perlawanan ini. Jadi kena fokus dan terus fokus.


korang boleh tonton LIVE di link ini ->  Korea Selatan vs Indonesia.

LINK 2 - Korea Selatan u23 vs Indonesia




Kita doakan skuad negara berjaya memeanangi perlawanan sukar ini. Kalau tak menang pun dapat satu gol pun jadilah di pentas Asia ini. semoga berjaya Harimau Malaya, kami EKOR sentiasa bersama dengan anda.



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama