-->

Lelaki Tunjuk Rasa Sayang Dengan ..

Lelaki Tunjuk Rasa Sayang Dengan .. kadang-kadang dalam kita berkahwin dan berhubungan sudah pasti akan ada masa ada yang perlu mengalah. tetapi dalam masa yang sama dia masih menunjukkan kasih sayang terhadap kita. selalunya orang lelaki lah yang selalu mengalah dengan orang perempuan.


Lelaki Tunjuk Rasa Sayang Dengan ..


Lelaki Tunjuk Rasa Sayang Dengan ..

sampai satu tahap, orang perempuan tertanya-tanya macam mana orang lelaki tunjuk sayang dia dengan mereka. Jadi, walaupun lelaki anda tidak memberitahu anda perasaannya, berikut ialah beberapa cara yang mungkin dia tunjukkan kepada anda.


1. Dia membawa anda mengelilingi rakan-rakannya.

Salah satu tanda yang paling penting tentang minat seorang lelaki ialah dia menyepadukan anda ke dalam hidupnya dan membawa anda bersama orang yang paling dia sayangi.


Ini adalah tanda bahawa dia menggabungkan kehidupan anda bersama-sama dan bersedia untuk berkongsi perkara penting (dan orang ramai) dengan anda. Jika dia terus menjaga jarak antara anda dan bahagian teras dalam hidupnya, itu adalah bendera merah.


2. Dia benar-benar mendengar anda.

Salah satu perkara utama yang sering dituduh lelaki adalah menjadi pendengar yang mengerikan. Sama ada kami tidak ingat bahawa ia adalah hari lahir rakan anda hujung minggu ini, atau lilin wangi yang manakah kegemaran anda di kedai — butiran kecil yang paling penting. Seorang lelaki yang benar-benar mengambil berat tentang anda akan mendengar dengan teliti dan melakukan yang terbaik untuk menyerap semua butiran yang dia boleh. Ini adalah caranya untuk menunjukkan kepada anda bahawa dia menghargai anda dan apa yang anda katakan.


Mendengar secara aktif juga merupakan tanda hormat. Bukan sekadar mengangguk bersama "uh huh, mmhmm," tetapi benar-benar menarik dengan apa yang anda ingin katakan.


3. Dia sentiasa rapat dengan anda secara fizikal.

Ini mungkin dengan memeluk anda, memeluk anda secara rawak, atau berpelukan di sofa — seorang lelaki yang benar-benar mengambil berat dan menikmati syarikat anda akan sentiasa mahu berada berdekatan dengan anda. Hubungan fizikal, walaupun ketika 'tidak bersalah,' menghantar mesej bukan lisan yang bermakna, dan lebih bermakna jika ia bukan hanya mengenai seks.


Setiap orang mempunyai bahasa cinta yang berbeza (sentuhan fizikal, kata-kata ikrar, pemberian hadiah, masa berkualiti, atau tindakan perkhidmatan), tetapi sentuhan fizikal nampaknya menjadi sentuhan utama untuk lelaki, secara umumnya.

. Dia semua tersenyum selepas anda mencium.

Anda tahu, perasaan itu…


5. Dia sering berkomunikasi dengan anda.

Dua orang yang benar-benar menikmati syarikat satu sama lain tidak memerlukan alasan untuk bercakap antara satu sama lain. Jika dia menghantar mesej atau menelefon anda hanya untuk bertanya khabar, untuk melihat bagaimana hari anda, atau untuk mengucapkan selamat pagi dan selamat malam, itu adalah tanda yang jelas bahawa dia sering memikirkan anda dan mahu anda mengetahuinya.


Lelaki yang menghilangkan diri selama beberapa hari pada satu-satu masa atau panas dan dingin dengan komunikasi mereka menjauhkan diri mereka daripada anda — malah lelaki yang paling sibuk boleh menghantar teks pada satu ketika untuk memberitahu anda bahawa dia sibuk dan akan menghubungi anda apabila dia boleh.


6. Dia tidak kisah apa yang anda lakukan, selagi anda bersama.

Oh, anda perlu mencapai Sasaran hari ini atau dapatkan barangan untuk parti anda hujung minggu ini? Kira dia masuk.


Bagi lelaki yang ingin meluangkan sebanyak mungkin masa dengan anda, ia bukan sahaja akan berada pada malam tarikh atau semasa anda intim bersama. Hubungan yang bermakna adalah sama seperti berkongsi perkara seharian bersama-sama, seperti perkara yang menarik.


7. Dia mencerminkan tingkah laku dan bahasa badan anda.

Walaupun sesetengah daripada kita mengiktiraf ini sebagai satu bentuk komunikasi yang berkesan serta kaedah untuk menjadikan seseorang lebih selesa di sekeliling kita, ramai orang akan menjadi sangat serasi dengan orang yang bersama mereka sehingga mereka secara tidak sedar mula menduplikasi gerak isyarat, kedudukan, atau postur badan.


Jika anda mendapati dia menyentuh lengan anda selepas anda menyentuhnya, membuka menyilangkan kakinya selepas anda menyilangkan tangan anda, atau bersandar pada anda semasa perbualan selepas anda bersandar kepadanya — ini menunjukkan dia memberi perhatian yang teliti kepada anda, sama ada dia sedar atau tidak .


8. Dia memikirkan hadiah yang dia berikan kepada anda.

Sesiapa sahaja boleh pergi dan melakukan sesuatu yang mudah seperti memetik bunga atau sekotak coklat, terutamanya pada majlis khas.


Tanda minat dan kasih sayang yang sebenar ialah apabila dia menyesuaikan pemberian hadiahnya hanya untuk anda.


Saya sama sekali tidak mengatakan bahawa dia akan cuba membeli kasih sayang anda. Boleh jadi dia mengambil gula-gula yang anda suka pada perjalanan terakhirnya ke kedai runcit. Ia bukan tentang jumlah dolar atau hadiah itu. Ini mengenai sebab dia mendapatkannya untuk anda dan berapa banyak pemikiran yang diperlukan untuk dipilih.


9. Dia berkompromi.

Tiada hubungan hebat yang pernah dibina di atas asas "apa manfaatnya untuk saya?"


Seorang lelaki yang hanya bermain di padang tidak akan mempunyai sebab untuk mengorbankan kepentingan dirinya sendiri untuk seseorang…melainkan dia merasakan sesuatu yang lebih mendalam untuk mereka. Apabila kita mula memupuk cinta kepada seseorang, kita mahu melihat mereka bahagia, walaupun itu bermakna mengenepikan kepentingan diri kita sendiri demi kepentingan mereka. Kebahagiaan dia menjadi kebahagiaan kita.


Ini bukan bermakna dia akan menjadi keset — terdapat perbezaan besar antara kompromi dan pengorbanan. Ia berjalan dua arah.


10. Dia akan pergi mengambil cucian kering anda.

Atau apa sahaja yang anda tidak mempunyai masa untuk melakukannya sendiri. Dia akan memasak selepas anda memasak, atau dia akan memasak supaya anda tidak perlu melakukannya selepas hari yang panjang. Dia akan kehabisan untuk tugas saat akhir, atau membawakan anda kopi di tempat kerja.


Lelaki seronok mempunyai tugas atau misi untuk dicapai kerana ia memberi mereka tujuan atau makna. Ia membuatkan dia berasa seperti dia boleh menyumbang kepada kehidupan anda, walaupun dalam cara yang kecil.


Dia akan berusaha untuk menjadikan hidup anda lebih mudah, hanya kerana.


11. Dia meminta nasihat anda.

Jika seorang lelaki meminta nasihat anda tentang keputusan yang dia cuba buat atau situasi yang dia hadapi, ini bermakna dia cukup menghargai pendapat anda untuk menganggap anda serius dan benar-benar menggunakannya sebagai cahaya panduan dalam hidupnya sendiri. Jika seorang lelaki menghargai pemikiran anda, itu bermakna dia menghargai anda.


Jika dia tidak pernah mempertimbangkan pendapat anda atau meminta input anda semasa membuat keputusan penting, ini boleh menjadi petanda bahawa dia menjaga jarak emosi antara anda, atau tidak cukup menghormati pandangan anda untuk mempertimbangkannya.


12. Dia sentiasa membuat anda berasa selamat.

Lelaki secara semula jadi pelindung. Berjuta-juta tahun evolusi biologi telah membawa kita ke tahap di mana kita secara semula jadi ingin melindungi orang yang kita sayang, sama ada mereka memerlukannya atau tidak.


Membuat anda berasa selamat bukan sahaja fizikal, tetapi juga emosi. Selamat membuka mulut kepadanya. Selamat memberikan hati anda kepadanya. Selamat menyatakan diri anda yang sebenar tanpa rasa takut akan penghakiman.


Seorang lelaki yang menyayangi dan mengambil berat untuk anda akan membuatkan anda berasa selamat dalam semua bidang kehidupan. Dia tidak akan membuat anda mempersoalkan sama ada dia akan berada di sana untuk anda pada masa yang memerlukan. Seorang lelaki yang mencintai anda akan membuatkan anda merasakannya dengan caranya sendiri.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama