-->

Live streaming Piala Uber 2024

Anda boleh tonton Live streaming Piala Uber 2024 yang disiarkan secara langsung dan menyokong persembahan permainan atlet badminton dunia mulai hari ini.


Malaysia membuka tirai kejohanan Piala Uber 2024 dengan menentang Chinese Taipei. Hanya selangkah untuk mencipta kejutan memenangi edisi kali ini.


Sudah pasti ramai yang nak tengok aksi pemain badminton malaysia kan. Kita berharap team kita dapat memenangi perlawanan terakhir ini.


Jom support dan sokong Goh Jin Wei dan rakan-rakan di bawah ini ya.




Live streaming Piala Uber 2024




FAKTA  Piala Uber 2024


Sebelum tonton Live streaming Piala Uber 2024, Piala Uber ialah sebuah trofi yang dianugerahkan kepada pasukan badminton wanita terbaik di dunia. 

Piala ini didermakan oleh H.S. Uber, seorang pemain badminton wanita dari England pada tahun 1956-1957. Pertandingan badminton bagi berpasukan lelaki pula dikenali sebagai Piala Thomas.

Pusingan kalah mati menentukan juara, lima perlawanan (3 perseorangan dan 2 beregu) pada setiap satu peringkat. Pasukan pertama yang berjaya memenangi 3 perlawanan pertama mara ke pusingan berikutnya.

Mulai tahun 1984, kejohanan ini diadakan bersama-sama dengan kejohanan Piala Thomas di lokasi dan masa yang sama.

Live streaming Piala Uber 2024


Anda boleh menonton live badminton melalui beberapa cara.

link - https://www.facebook.com/groups/530488418521446

LINK 2 - LIVE Malaysia Vs Australia

LINK 3 - LIVE KETIGA


Perlawanan dijangka akan berlangsung pada jam 8.30 pagi waktu Malaysia. Pasti sokongan rakyat malaysia yang tidak pernah kurang kepada atlet Malaysia ditagih dalam aksi Piala Uber 2024 ini.


Kita doa semoga berjaya buat semua atlet yang bertanding dalam Uber Cup 2024 kali ini.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama