-->

Isteri Curang Selalu Ada Perangai Ini..

Isteri Curang Selalu Ada Perangai Ini.. Sebenarnya perkara macam ini selalu disembunyikan oleh orang perempuan sehinggakan perkara yang baik-baik sahaja yang ditonjolkan kepada orang lelaki. jadi korang yang laki kenalah tahu supaya korang tak ditipu oleh perempuan terutamanya isteri korang.


Isteri Curang Selalu Ada Perangai Ini..


Isteri Curang Selalu Ada Perangai Ini..

antara tanda isteri cuarang adalah seperti berikut;

1. Dia mempunyai tabiat melanggar pantang larang

Salah satu ciri utama wanita curang ialah personaliti yang gemar melanggar peraturan.

Dari segi biologi, Ia sepatutnya secara genetik wajar untuk mana-mana hidupan untuk mengawan sebanyak mungkin untuk membiak spesies.

Sekali-sekala, personaliti revolusioner (hanya muda dan bodoh) datang yang tidak mengambil berat tentang peraturan.


Keperibadian seperti ini berkembang maju dengan hidup bebas. Anak Liar lebih berminat dengan kepuasan segera dan menjalani kehidupan dengan sepenuhnya.


Seorang "anak liar" perempuan mudah tergoda oleh keseronokan dan keseronokan. Mereka mudah bosan dan merasa terkekang oleh peraturan dan tradisi.


Gadis jenis ini meninggalkan pasangan yang stabil untuk orang yang kalah dengan janji pengembaraan.


Pasangan berbaring di atas katil manakala wanita menggunakan telefon


2. Dia mahu mendominasi perhubungan

Versi perempuan bagi lelaki Alpha. Kedua-dua versi lelaki dan perempuan ini terdedah dan aktif mencari cara untuk menipu.


Mereka tidak pernah puas dalam kebanyakan aspek kehidupan mereka, termasuk seks.


Mereka sentiasa lapar, tamak, dan mereka sanggup menggunakan cara curang untuk mendapatkan apa yang mereka inginkan.


Oleh itu, mereka menipu pasangan mereka. Jika mereka bertemu seseorang yang "layak" mempunyai hubungan dengan mereka, mereka akan melakukan secara dangkal.


Walau bagaimanapun, ia tidak menghalang mereka daripada mendapatkan seberapa banyak pasangan seksual yang mereka boleh.

3. Orang yang bertaubat

Ini adalah versi paling hampir daripada dua yang pertama.


Sesetengah wanita secara semula jadi memberontak tetapi telah belajar semasa membesar untuk mengawal dorongan mereka.


Mereka belajar untuk hidup dalam batasan jangkaan masyarakat dan melakukan yang terbaik untuk mengekalkan penampilan.


Kemudian mereka mabuk, tertekan, atau disebabkan oleh rangsangan luar lain yang menyebabkan mereka kehilangan pertimbangan sementara dan kembali kepada keadaan asal dan semula jadi mereka.


Ia bukan salah satu ciri penipu yang lebih biasa, dan mereka berasa bersalah selepas itu.


Bacaan Berkaitan: Rasa Bersalah Selepas Perkahwinan Tidak Berjaya

4. Mangsa

Ini adalah salah satu ciri wanita curang yang paling biasa.


Ramai wanita merasakan mereka tidak dilayan secara adil dalam perhubungan. Segelintir merasakan bahawa mereka telah mengorbankan terlalu banyak keperibadian dan impian mereka untuk memastikan pasangan mereka bahagia.


Mereka tidak akan aktif mencari pasangan yang berbeza tetapi menerima lelaki yang sanggup memberikan bahu untuk menangis.


Mereka akan menentang perselingkuhan, tetapi mereka akhirnya tunduk kepada godaan bergantung pada seberapa baik hubungan mereka sekarang.


Lebih-lebih lagi jika pasangan mereka secara konsisten mengabaikan keperluan mereka. Jadi jika anda tertanya-tanya mengapa perempuan menipu teman lelaki mereka? Ini kerana teman lelaki mereka adalah orang yang tidak sensitif.


Itulah jenis wanita yang paling biasa menipu.


Ada antara mereka curang kerana personaliti mereka tidak serasi dengan monogami, tetapi kebanyakannya curang kerana tidak berpuas hati dengan pasangan mereka sekarang.


Ia semudah itu. Pastikan wanita gembira, dengan anggapan dia bukan salah seorang daripada jenis yang bersemangat bebas, dan dia akan tetap setia dengan komitmen itu.

5. Dia mempunyai sejarah menipu

Mungkin dia pernah curang sebelum ini dalam hubungannya dan tidak pernah memberitahu anda. Adalah lebih baik untuk mengetahui sama ada dia mempunyai sejarah di mana dia mengkhianati seseorang untuk alasan yang salah.


Satu lagi perkara yang boleh berlaku ialah dia telah menyaksikan sejarah curang di sekelilingnya.


Ia mungkin keluarga atau rakannya, dan jika dia pernah melihat orang menipu sekali-sekala dan menganggap itu bukan masalah besar, dia mungkin menipu anda.


Bacaan Berkaitan: Cara Tangkap Isteri Curang: 10 Cara

6. Dia mempunyai kehidupan sosial yang berbeza daripada anda

Masa adalah penting. Apabila seorang wanita tidak mendapat cukup masa untuk meluangkan masa bersama lelakinya dan dapat meluangkan masa dengan orang lain berulang kali, kemungkinan minatnya terhadap seseorang selain suaminya meningkat.


Ia kebanyakannya berlaku apabila kedua-dua pasangan mempunyai kehidupan sosial yang berbeza daripada satu sama lain.


Apabila hubungan sedia ada tidak dapat memenuhi keperluan emosi mereka, mereka menjadi terdedah dan bersendirian.


Mereka boleh mencari keselesaan sebaliknya.

7. Dia takut komitmen

Sesetengah wanita suka dikejar, tetapi mereka merasa bosan atau memenatkan untuk menjalin hubungan jangka panjang.


Jika anda bersama seorang wanita yang berpendapat bahawa hubungan jangka panjang membosankan dari segi mental, fizikal dan emosi, ada kemungkinan besar dia akan menipu daripada monogami.


Oleh itu, sebelum anda komited dengan hubungan itu, ketahui sama ada dia mempunyai niat untuk mengekalkan hubungan jangka panjang atau dia suka menggoda anda.


Bacaan Berkaitan: Takut Terhadap Hubungan Yang Komitmen? 10 Tanda Anda Takut Terhadap Komitmen

8. Dia terlalu fokus pada privasinya

Wanita ini memerlukan terlalu banyak privasi. Mereka meletakkan kata laluan mereka pada telefon mereka dan tidak menerima panggilan di hadapan pasangan mereka.


Mereka juga menyimpan butiran rakan dan pejabat mereka untuk diri mereka sendiri. Mereka memastikan pasangan mereka tidak mempunyai banyak butiran tentang hidupnya.


Wanita-wanita ini biasanya mempunyai hubungan luar nikah, dan mereka memastikan bahawa tiada sesiapa pun mengesyaki perkara itu. Mereka tidak mahu meninggalkan pasangan mereka tetapi mahu menjalani kehidupan berganda secara rahsia.


Bacaan Berkaitan: Berapa Banyak Privasi dalam Perhubungan Yang Boleh Diterima?

9. Wanita yang berbohong dengan baik

Salah satu ciri wanita curang yang paling menonjol adalah kemahiran berbohong. Jika dia seorang wanita yang boleh bercakap bohong dengan bukti dan membuat orang percaya apa yang dia katakan adalah benar, dia berpotensi menipu.


Wanita-wanita ini tahu apa yang perlu dikatakan apabila bercakap dan bagaimana untuk menyampaikannya. Mereka mungkin menipu anda, dan apabila ditangkap, mereka akan membuat beberapa cerita yang boleh dipercayai sehingga anda tidak akan tahu apa yang melanda anda. Daripada menyalahkannya, anda akan terpaksa memahami keadaannya.


Ini akan berlaku lagi dan lagi, dan ia akan mengecewakan. Anda perlu mengenali corak sebelum anda membiasakannya.


Bacaan Berkaitan: Cara berurusan dengan pasangan yang berbohong

10. Wanita yang konsisten enggan berdepan

Salah satu sifat penipu yang paling biasa ialah apabila mereka menafikan konfrontasi dan memilih untuk mengalahkan diri sendiri.


Wanita seperti itu akan bercakap tentang lelaki lain setiap kali mereka mendapat, dan apabila ditanya, mereka akan menukar topik atau mengelak daripada berkongsi banyak butiran tentang dia.


Jika itu telah berlaku sebelum ini atau sedang berlaku sekarang, anda menganggapnya sebagai bendera merah.


11. Perempuan yang terlalu menuntut

Ini adalah salah satu ciri yang paling penting bagi wanita curang. Wanita seperti itu akan sentiasa berasa lapar untuk lebih. Wanita curang ini tidak pernah puas dengan apa yang mereka ada.


Mereka sentiasa mahukan lebih, sama ada wang, kasih sayang, penjagaan, sokongan emosi, perhatian, dll. Mereka mempunyai selera yang besar untuk segala-galanya, dan walaupun anda cuba membahagiakannya, dia memerlukan lebih banyak dan tidak pernah gembira.


Wanita ini bukanlah wanita yang tidak setia secara semula jadi, tetapi jika seseorang yang dapat memenuhi keperluan mereka bertemu dengan mereka, mereka cenderung tergelincir.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama