-->

Mino Raiola tweet bahawa dia masih hidup selepas laporan kematiannya Viral

Mino Raiola tweet bahawa dia masih hidup selepas laporan kematiannya Viral. Mino Raiola telah menghantar tweet untuk mengatakan dia masih hidup, sebagai tindak balas kepada beberapa laporan di Itali dan kemudian mengulangi di media Eropah lain bahawa dia telah meninggal dunia.


Mino Raiola tweet bahawa dia masih hidup selepas laporan kematiannya Viral


Mino Raiola tweet bahawa dia masih hidup.

Warga Belanda kelahiran Itali itu, salah seorang ejen bola sepak yang paling berkuasa dan berpendapatan tinggi, menulis tweet: “Status kesihatan semasa bagi mereka yang tertanya-tanya: marah kali kedua dalam 4 bulan mereka membunuh saya. Nampaknya juga boleh menghidupkan semula [sic].”



Kenyataannya dibuat selepas Dr Alberto Zangrillo dari hospital San Raffaele di Milan memberitahu agensi berita Ansa: "Saya marah dengan panggilan telefon daripada wartawan pseudo yang membuat spekulasi tentang kehidupan seorang lelaki yang berjuang untuk bertahan."

Raiola, yang pelanggannya termasuk Paul Pogba, Erling Haaland dan Zlatan Ibrahimovic, difahamkan menghidap penyakit serius sejak Januari. Tweet dari akaun rasmi Raiola pada bulan Januari mengatakan dia telah menjalani pemeriksaan perubatan yang memerlukan bius, tetapi dia tidak menjalani pembedahan kecemasan.


Raiola dilahirkan di Itali tetapi dibesarkan di Belanda, dan mula-mula melangkah ke dunia agensi bola sepak dengan mengusahakan perjanjian yang membawa penyerang Belanda Bryan Roy ke Foggia dari Ajax, sebelum bertindak sebagai jurubahasa dalam perpindahan Dennis Bergkamp dari Amsterdam kelab ke Internazionale.


Pogba dan Haaland dijangka melakukan dua perpindahan paling penting musim panas ini, dengan pemain Perancis itu boleh didapati secara percuma apabila kontraknya di United tamat dan Haaland bersedia untuk meninggalkan Borussia Dortmund. Manchester City berhasrat untuk menandatangani penyerang Norway itu.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama