-->

KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 15.9.2016 !

KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 15.9.2016 ! ||  Selepas aksi pertama beberapa pasukan bersaing semalam dan keputusan mereka juga telah di perolehi ( Rujuk sini ) . Awal pagi tadi, beberapa lagi baki perlawanan berlangsung antaranya melibatkan perlawan Mancity dengan monchengladbach yang di tunda semalam atas faktor cuaca . Begitu pun perlawanan di ganti pada awal pagi tadi .

KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 15.9.2016 !

Berikut merupakan antara keputusan baki perlawanan UCL 15.september 2016 !


KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 15.9.2016 !

Kalau kita lihat semalam , banyak pasukan bermula langkah kanan dan jaringan juga besar. Awal pagi tadi ,keputusan yang di catat juga dilihat mempunyai jurang antara pasukan yang bertanding. antaranya jaringan Dortmund menentang legia iaitu pasukan baru dalam UCL . Walau bagaimana pun ia merupakan keputusan yang telah terhasil dari pada perlawanan tersebut.

Leicester city bermula garang apabila membelasah Club Brudgge 3-0. Manakala Juventus seri dengan sevilla dan Real Madrid bergelut untuk menang dengan sporting lisbon fc . awal pagi esok akan berlangsungnya perlawanan untuk Piala Europa, pastikan anda bersama dengan blog Sports Stats2u untuk mendapatkan keputusan terkini perlawanan awal pagi nanti.

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama