-->

LOGO BARU HARIMAU MALAYSIA 2016 !

LOGO BARU HARIMAU MALAYSIA 2016 !  |  Setelah sekian lama menggunakan nama harimau malaya, penjenamaan semula telah di lakukan oleh FAM dalam mengembalikan kehebatan Skuad bola sepak Malaysia ke tahap  yang lebih baik. Kini, di lancarkan pula Logo baru HARIMAU MALAYSIA . Semoga dengan logo baru ini mampu meningkatkan  mutu permainan pemain bola sepak malaysia .





LOGO BARU HARIMAU MALAYSIA 2016 !


LOGO BARU HARIMAU MALAYSIA 2016 !


**gambar Team Malaysia


Untuk pengetahuan peminat bola sepak malaysia , logo baru ini di hasilkan dari penyertaan pertandingan mencipta logo Harimau Malaysia yang di laksanakan oleh Pihak FAM pada pertengahan tahun ini. Dan ia di umumkan pada 16 September 2016 sebagai simbolik hari malaysia dan juga perlawanan amal di antara Veteran Malaysia menentang Dugong All Star .

Kalau korang nak tonton siaran ulangan Veteran Malaysia menentang Dugong All Star, korang boleh saksikan di Astro Arena jam 11.30 malam 16 september 2016 . Semoga dengan kemunculan LOGO BARU HARIMAU MALAYSIA 2016  ini mampu memberi kekuatan kepada skuad kebangsaan malaysia yang semakin tenat dan tidak bermaya. apa pendapat anda mengenai logo baru harimau malaysia ini ?

Sekian.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama