-->

JDT SERI DENGAN SOUTH CHINA !

JDT SERI DENGAN SOUTH CHINA !  ||  Semalam berlangsungnya perlawanan AFC CUP 2016 . Pasukan tunggal dari Malaysia iaitu JDT menentang South China . JDT yang tampil garang pada Awal permainan berjaya menjaringkan gol pada  babak pertama hasil gerakkan dari Diaz . Selepas berjaya menjaringkan gol, JDT tampak mengendurkan serangan sehinggalah babak kedua .


JDT SERI DENGAN SOUTH CHINA !


JDT SERI DENGAN SOUTH CHINA !


JDT SERI DENGAN SOUTH CHINA !

**gambar Johor Southern Tiger

Pada babak kedua, Jdt bermain agak kurang baik dan di akui sendiri oleh jurulatih Mario Gomez .Mereka tidak mampu menyekat kemaraan South China yang akhirnya menjaringkan gol penyamaan pada minit-minit akhir perlawanan. Keputusan akhir JDT 1-1 South China .

Secara personally, admin tak bimbang dengan JDT . mereka punya game play yang baik,serangan yang tersusun , skill yang baik dan semangat itu mereka ada . dan di harap mereka mampu memenangi perlawanan di Larkin pada minggu depan. buat peminat JDT , inilah bola sepak , seri tak semestinya akan kalah, seri juga tak akan semestinya menang. jadi, teruskan sokongan anda buat JDT sebagai wakil tunggal Malaysia dalam piala AFC 2016 .

Tahniah JDT !

Sekian .




Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama