-->

KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 14.9.16 !

KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 14.9.16 ! ||  Kempen perlawanan bola sepak Eufa Champion League baru bermula awal pagi tadi (14.9.16 ) . Terdapat beberapa perlawanan telah berlangsung ,cuma satu perlawanan di tunda iaitu perlawanan di antara Manchester City dengan Borussia Mönchengladbach . Hasil perlawanan awal pagi tadi , beberapa keputusan Champion League telah di catatkan .


KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 14.9.16 !



Banyak pasukan yang bermula dengan langkah kanan , di mana pasukan-pasukan ini memenangi perlawanan. Antaranya sudah pasti Barcelona , Bayern Munich, Athletico Madrid dan Napoli . Manakala Arsenal sekadar seri menentang PSG serta beberapa lagi keputusan seri yang di catatkan awal pagi tadi. Berikut merupakan Keputusan Champion League 14.9.2016 !


KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 14.9.16 !

Messi menjaringkan hatrik pada perlawanan barcelona menentang celtic . Sebelum bertemu celtic ,Barcelona tewas mengejut di dalam saingan liga Sepanyol dan ternyata ,mereka bangkit untuk menjaringkan gol yang banyak dalam perlawanan pertama peringkat kumpulan mereka.


KEPUTUSAN CHAMPION LEAGUE 14.9.16 !


Awal pagi esok, beberapa perlawanan lain bakal menyusul. antaranya perlawanan yang melibatkan Manchester city , Real Madrid, Juventus ,Leicester City dan lain-lain. Semoga berjaya buat pasukan-pasukan ini.

Sekian.




Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama