Palestine ikat UAE, Tak Bagi Peluang layak awal

UAE mempunyai keupayaan untuk layak awal jika mereka mengalahkan pasukan Palestine awal pagi tadi waktu malaysia. tetapi berlaku sebaliknya apabila palestine mendominasi perlawanan ini dan menyekat hajat UAE untuk layak awal.




Palestine ikat UAE, Tak Bagi Peluang layak awal



Highlight Palestine vs UAE

Gol pertama pertama muncul menerusi pemain UAE Sultan Adiill Alamiri pada minit ke 23. Manakala pasukan palestine mendapat gol menerusi gol sendiri pemain uae bader abaelaziz pada minit ke 50.

Keputusan akhir, Palestin 1 -1 UAE

Statistik perlawnaan Palestine vs UAE.


Dalam perlawanan ini, pasukan palestine mencatat 24 shot dan hanya 7 on target. Ini merupakan jumlah percubaan yang paling banyak berbanding pasukan-pasukan lain dalam kejohanan musim ini. Manakala pasukan UAE pula dengan hanya 5 percubaan dan 2 on target.


Palestine mendominasi perlawanan dengan 65% manakala UAE pula dengan hanya 35% sahaja.



Pass accuracy palestine juga sangat baik dengan 85% manakala untuk UAE hanya 70%. Satu kad merah di layangkan oleh pengadil kepada pemain UAE Khalifa AL HAMMADI dalam perlawanan ini. 


Hasill dari perlawanan ini, Palestine berada di kedudukan ke 3 manakala UAE masih di kedudukan pertama dengan 4 mata. Peluang untuk layak ke pusingan seterusnya masih terbuka untuk semua pasukan dalm kumpulan ini.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama