Live Streaming Australia vs Indonesia 28.1.2024

Live Streaming Australia vs Indonesia 28.1.2024. Malam ini akan berlangsung perlawanan bersejarah bagi rakyat Indonesia apabila pasukan negara mereka bakal berlawan dengan Australia. Mereka bakal memulakan kempen pusingan 16 terbaik Piala Asia 2023 yang mana merupakan sejarah baru bola sepak Indonesia. Ya betul, bukan mudah untuk menentang pasukan hebat dunia ini tapi kita lebih seronok untuk menonton aksi Indonesia di pentas Asia.



Live Streaming Australia vs Indonesia 28.1.2024


Perlawanan ini juga merupakan perlawan penting skuad Shin Tae Yong dalam Piala Asia 2023 ini dan sudah pasti ia juga malam bermakna untuk semua rakyat Malaysia.


Live Streaming Australia vs Indonesia 28.1.2024


bagi korang yang nak cari link live streaming Australia vs Indonesia korang boleh klik pautan di bawah.


Untuk rekod, skuad garuda kalah 1-3 kepada Jepun dalam perlawanan terakhir peringkat kumpulan dan mereka layak selepas berada di kedudukan terakhir pasukan tangga 3 terbaik peringkat kumpulan.


Australia pula lebih awal layak ke pusingan seterusnya dan dalam perlawanan terakhir mereka seri dengan Uzbekistan selepas memenangi perlawanan dengan India dan Syria. Jadi mereka perlu menang malam ini dan pasti saingan sengit akan berlangsung dalam perlawanan Australia vs Indonesia.


korang boleh tonton LIVE di link ini ->  Australia vs Indonesia.


Kita doakan pasukan yang perform dengan baik dalam perlawanan ini akan melangkah ke pusingan seterusnya. Antara Indonesia dan Australia, pasukan negara manakah yang anda rasa layak memenangi perlawanan ini?


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama