Live Streaming Malaysia vs Kyrgyzstan 16.11.2023

Live Streaming Malaysia vs Kyrgyzstan 16.11.2023. Malam ini akan berlangsung satu perlawanan menarik menyaksikan dua pasukan berentap bagi mendapatkan mata untuk kumpulan kelayakan Piala Dunia 2026. Perlawanan ini juga membolehkan skuad negara mendapatkan point FIFA bagi menaikkan ranking pasukan masing-masing. Malaysia hadir dengan ranking 138 dunia akan bertemu dengan Kyrgystan yang berada di ranking ke 97 dunia. berikut merupakan Malaysia vs Kyrgyzstan malam ini.



Live Streaming Malaysia vs Kyrgyzstan 16.11.2023






Live Streaming Malaysia vs Kyrgyzstan 16.11.2023


Kelayakan Piala Dunia 2026/Piala Asia 2027

⚽ MALAYSIA 🇲🇾 🆚️ 🇰🇬 REPUBLIK KYRGYZ
🕘 9:00 malam ini
🏟 Stadium Nasional, Bukit Jalil

Live streaming di bawah 👇👇

Info Pasukan lawan, Kyrgyzstan


Sebelum pertlawnan malaysia vs kyrgyzstan, kita kongsikan sikit info berkaitan pasukan lawan kita ni ya. Presiden FIFA Gianni Infantino mengucapkan tahniah kepada Rustam Emomali selepas Presiden Persekutuan Bola Sepak Tajikistan (TFF) dipilih semula tanpa bertanding untuk penggal kedua sebagai Presiden Persatuan Bola Sepak Asia Tengah (CAFA) pada Selasa.

En. Infantino menghadiri Kongres CAFA kelapan di ibu negara Tajik Dushanbe, memberikan ucapan kepada enam persatuan ahlinya, Afghanistan, IR Iran, Republik Kyrgyz, Tajikistan, Turkmenistan dan Uzbekistan, yang menyokong En. Emomali kekal memegang jawatan.

"Hari ini, terdapat juga pilihan raya dengan presiden - yang juga presiden Persekutuan Bola Sepak Tajikistan - dipilih semula untuk penggal empat tahun lagi sebagai bukti tugas hebatnya di Tajikistan dan untuk CAFA," kata Encik Infantino , yang disertai sebagai tetamu di Kongres itu oleh Naib Presiden Kanan FIFA dan Presiden Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) Shaikh Salman bin Ebrahim Al Khalifa.

Live Streaming Malaysia vs Kyrgyzstan 16.11.2023


Skuad Malaysia kali ini dihiasi dengan pelbagai pemain lama dan baru. Diharapkan kemasukan pemain kali ini dapat meningkatkan keserasian antara pemain menjelang kejohanan asia awal tahun hadapan. Sudah pasti rakyat Malaysia mahu melihat kesefahaman di antara pemain bagi memastikan kemenangan untuk pasukan. 


Bagi anda yang nak tengok perlawanan  Malaysia vs Kyrgyzstan, anda boleh tonton menerusi link di bawah ini ya.

join group fb >> Bola Live << untuk live streaming match bola.

LINK 1 - Malaysia vs Kyrgyzstan.

LINK 3 - TV9

Aku rasa skuad negara mampu menunjukkan prestasi terbaik mereka dalam mendapatkan point yang banyak dari perlawanan ini. Kita doakan agar skuad harimau malaya kesayangan kita ini mampu mengalahkan India dalam aksi malam ini.

Selamat menonton.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama