Sri Pahang Buat Comeback mengalahkan Kuching City

Sri Pahang Buat Comeback mengalahkan Kuching City. Pasukan Pahang di lihat agak bergelut dalam perlawanan semalam menentang kuching city. Namun berjaya memberikan yang terbaik dan memenangi perlawanan tersebut.


Sri Pahang Buat Comeback mengalahkan Kuching City


Sri Pahang Buat Comeback mengalahkan Kuching City

Pada minit ke 10, Sri Pahang mendapat sepakan penalti apabila Silva dijatuhkan dalam kotak penalti. Kemudian Stefano brundo menjaringkan gol tersebut.


Selang 5 minit Pedro Henrique menjaringkan gol penyamaan untuk kuching city selepas menanduk masuk bola sepakan percuma yang diambil dari tengah padang.


Pada minit ke 24, Abu kamara menjaringkan gol ke 2 kuching city selepas menanduk masuk bola sepakan sudut kuching city menewaskan penjaga gol sri pahang.


Pada minit ke 30 percubaan Zuhair untuk sri pahang berjaya ditepis penjaga gol kuching city.


Pada minit ke 40, sri pahang berjaya menyamakan kedudukan menerusi pemain import mereka. Gerakan serangan balas pantas yang sangat baaik dari pemain tengah dan kemudian Silva membantu yang akhirnya mendapatkan gol penyamaan perlawanan sebelum rehat babak pertama.


Pada minit ke 60, Rafa Silva berjaya menjaringkan gol kemenangan buat sri pahang selepas mendapat hantaran dari pada Kpah Sherman dari luar kotak penalti.


Keputusan akhir, Sri Pahang 3 - 2 Kuching City.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama