Mctominay cipta kejutan selamatkan Manchester United

Mctominay cipta kejutan selamatkan Manchester United. Scott McTominay menjaringkan dua gol pada masa kecederaan ketika Manchester United bangkit daripada ketinggalan untuk mencatat kemenangan sensasi Liga Perdana menentang Brentford di Old Trafford.


United menyaksikan kekalahan ketiga berturut-turut dalam liga buat kali pertama sejak 1979 hasil percubaan Mathias Jensen pada separuh masa pertama.


Mctominay cipta kejutan selamatkan Manchester United



McTominay hanya dibawa masuk dengan baki tiga minit ketika pengurus Erik ten Hag bermati-matian mencari keselamatan - dan pemain Scotland itu memberikannya dengan sewajarnya.


Dia mempamerkan kawalan yang sangat baik sebelum melepaskan tembakan apabila Kristoffer Ajer melecetkan bola di dalam kotaknya sendiri untuk yang pertama.


Kemudian, selepas Anthony Martial melakukan rembatan rendah yang diselamatkan oleh Thomas Strakosha, McTominay bertindak paling pantas kepada kupasan Harry Maguire dan menggunakan penyudah yang tidak ternilai.


Penyokong tuan rumah meraikannya lama selepas wisel penamat ketika pasukan mereka menuju ke pusingan kehormatan, yang mungkin agak melampau tetapi, berdasarkan keadaan, boleh difahami sepenuhnya.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama