Live Streaming BG Pathum vs JDT 3.10.2023

Live Streaming BG Pathum vs JDT 3.10.2023. Perlawanan penting malam ini adalah kerana ini merupakan perlawanan kedua Asia Champion League 2023 yang berlangsung di Stadium BG Pathum Thai. Perlawanan melibatkan tuan rumah, Bg Pathum United dan juga pasukan pelawat JDT dari Malaysia. Game ini juga akan berlangsung di sebelah malam dan pastinya ramai yang tidak sabar untuk menyaksikan perlawanan menarik ini.


Live Streaming BG Pathum vs JDT 3.10.2023




FAKTA PASUKAN BG PATHUM

Kelab Bola Sepak BG Pathum United (Bahasa Thai: สโมสรฟุตบอลบีจี ปทุม ยูไฟุตบอลบีจี ปทุม ยูไนเต็ด merupakan sebuah kelab bola sepak profesional Thai yang berpusat di Pathum Thani. anak syarikat Bangkok Glass Public Company Limited. BG Pathum United FC menyertai Liga Thai 1.

Nama panggilan BGPU, "The Arnab", berasal dari zodiak cina presiden kelab pertama, Pavin Bhirombhakdi yang dilahirkan pada Tahun Arnab.

Kelab bola sepak Bangkok Glass bermula semasa penubuhan Kilang Kaca Bangkok pada tahun 1979 yang merupakan perhimpunan untuk bersaing secara dalaman oleh pekerja. Dan kemudiannya menghantar pasukan untuk menyertai pertandingan luar pada tahun 1989, yang merupakan pertandingan antara kilang-kilang perindustrian Di wilayah Pathum Thani Sehingga diketahui umum.

Pada tahun 1999, pekerja dan pasukan pengurusan telah menubuhkan sebuah kelab bola sepak yang besar. Dan apabila kelab itu bersedia dalam pelbagai bidang baik peralatan mahupun stadium, Bangkok Glass Football Club telah ditubuhkan pada April 2006 dan dibuka untuk atlet pada bulan berikutnya dan menjadi ahli Persatuan Bola Sepak Thailand pada tahun itu.

Live Streaming BG Pathum vs JDT 3.10.2023


Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming BG Pathum vs JDT 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung 

PERLAWANAN PERINGKAT KUMPULAN I

BG Pathum vs JDT

Tarikh : 3.10.2023 (Hari Selasa)

Masa : 9 pm 

tempat : Stadium Bg Pathum

Link Live Streaming 

Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak untuk live

link 2 - BG Pathum vs JDT live! cepat tengok!

Link 3 - TIGA

*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan


Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh BG Pathum vs JDT 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


BG Pathum [ ] - [ ]  JDT


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 


Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan Asia Champion League,para pemain akan memberikan 100% kekuatan mereka bagi membawa pulang piala berprestij ini. Mampukah JDT rovers mengalahkan BG Pattum pada malam ini sekali gus memberikan 3 mata kepada pasukan itu?


Kita harap kedua-dua pasukan memberikan yang terbaik dalam perlawnaan ini. Kalah dan menang itu adat pertandingan dan jangan abaikan semangat kesukanan dan persahabatan di antara kita. Selamat pergi dan pulang untuk para penyokong yang akan ke stadium malam nanti.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama