-->

Perjuangan Liverpool berterusan

 Pengurus Liverpool, Klopp akan mencari sebarang cebisan keselesaan di tengah-tengah perjuangan mereka sekarang jadi sekurang-kurangnya dia boleh mengatakan keputusan seri ini menamatkan rentetan tiga kekalahan berturut-turut sejak membelasah Manchester United 7-0 yang menakjubkan di Anfield.


Perjuangan Liverpool berterusan




Dia melihat pasukannya yang banyak berubah mendapat manfaat daripada kemurahan hati Chelsea di depan gawang sambil menunjukkan sedikit atau tiada ancaman ketika mereka terus memandang ringan dari pasukan yang mengejar empat kali ganda bersejarah musim lalu, berakhir dengan Piala Liga dan Piala FA, kedua-duanya menang menerusi sepakan penalti menentang The Blues.


Satu-satunya gol Liverpool kini adalah tempat empat teratas dan mereka menyukarkan diri mereka sendiri selepas tewas di Manchester City dan kini keputusan seri ini menjadikan mereka di tempat kelapan, tujuh mata di belakang empat teratas.


Mereka berdepan pendahulu liga Arsenal di Anfield pada hari Ahad dan keperluan mendesak untuk meraih kemenangan semakin meningkat. Mereka, bagaimanapun, perlu menunjukkan prestasi yang lebih baik daripada yang mereka ada di Stadium Etihad dan Stamford Bridge.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama