-->

Chelsea Hubungi Nagelsmann Untuk Jawatan No 1 Kelab Berkenaan

Kami kongsikan beberapa berita menganai pasukan Chelsea yang mencari pengurus baru menggantikan potter yang di pecat.

Chelsea telah menghubungi bekas pengurus Bayern Munich, Julian Nagelsmann, 35, dan bekas pengurus Sepanyol, Luis Enrique, 52, untuk menjadi pengurus baharu kelab itu. (Telegraf - langganan diperlukan)


Chelsea Hubungi Nagelsmann Untuk Jawatan No 1 Kelab Berkenaan


Bagaimanapun, Chelsea boleh melantik bekas pemain tengah dan pengurus mereka, Frank Lampard sebagai pengurus sementara sehingga penghujung musim selepas dia dilihat berada di tempat penonton menonton keputusan seri dengan Liverpool pada Selasa. (Matahari)


Bos Brighton dari Itali, Roberto de Zerbi, 43, tidak dianggap sebagai pengurus berpotensi untuk Chelsea berikutan pemecatan pendahulu Seagulls, Graham Potter. (Athletic - langganan diperlukan)


Setelah dipecat oleh Chelsea, pemain Inggeris Potter, 47, adalah calon untuk menjadi bos West Ham seterusnya dengan kelab itu akan mempertimbangkan masa depan pengurus semasa, Scot David Moyes, 59, pada musim panas. (Telegraf - langganan diperlukan)


Kedua-dua De Zerbi dan Nagelsmann telah menyatakan mereka tidak berminat dengan jawatan pengurus Tottenham yang kosong. (90 minit)

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama