-->

Live Streaming Selangor vs JDT 17.3.2023

Live Streaming Selangor vs JDT 17.3.2023, Malam ini akan berlangsung perlawanan kelima liga super 2023 yang akan berlangsung di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya. Perlawanan melibatkan tuan rumah SEL FC dan juga pasukan pelawat JDT FC. Game ini juga akan berlangsung di sebelah malam dan pastinya ramai yang tidak sabar untuk menyaksikan perlawanan menarik ini.

Skuad Selangor bermain sangat baik untuk musim ini dan mereka mampu melakarkan kejutan dalam perlawanan ini nanti.


Live Streaming Selangor vs JDT 17.3.2023








Dalam perlawanan terakhir liga, pasukan selangor menang 2-1 keatas pasukan Penang. Manakala pasukan JDT pula menang bergaya dengan Kelantan 5-1. Pasukan Selangor kini berada di kedudukan ke 3 liga dengan 10 mata. manakala pasukan JDT pula berada di kedudukan pertama dengan 12 mata.


Live Streaming Selangor vs JDT 17.3.2023

Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming Selangor vs JDT 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung 

PERLAWANAN LIGA SUPER 5

Selangor vs JDT

Tarikh : 17 March 2023 (Hari Jumaat)

Masa : 9 pm 

tempat : Stadium mbpj

Link Live Streaming 

Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak


*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan

Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh Selangor vs JDT 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:

SELANGOR [ ] - [  ] JDT


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan liga super,para pemain akan memberikan 100% kekuatan mereka bagi membawa pulang piala berprestij ini. Mampukah Kelantan mengalahkan KL City pada malam ini sekali gus memberikan 3 mata kepada pasukan itu?

Kita harap kedua-dua pasukan memberikan yang terbaik dalam perlawnaan ini. Kalah dan menang itu adat pertandingan dan jangan abaikan semangat kesukanan dan persahabatan di antara kita. Selamat pergi dan pulang untuk para penyokong yang akan ke stadium malam nanti.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama