-->

Live Streaming Kelantan United vs Kedah 13.3.2023

Live Streaming Kelantan United vs Kedah 13.3.2023, Malam ini akan berlangsung perlawanan keempat liga super 2023 yang akan berlangsung di Stadium Sultan Muhammad IV. Perlawanan melibatkan tuan rumah KLU FC dan juga pasukan pelawat KDA. Game ini juga akan berlangsung di sebelah malam dan pastinya ramai yang tidak sabar untuk menyaksikan perlawanan menarik ini.

Skuad Kelatan United masih belum menang. malah mereka telah mencatatkan 2 kekalahan setakat ini. Manakala skuad kedah juga agak erumbang-ambing sekarang ini selepas kalah 0-1 kepada PDRM.


Live Streaming Kelantan United vs Kedah 13.3.2023




Dalam perlawanan terakhir, skuad kedah kalah 0-1 kepada pasukan PDRM manakala pasukan Kelantan United sekadar seri dengan pasukan Perak. Kedudukan dalam liga pula, pasukan KU FC berada di kedudukan yang terakhir liga dengan hanya 1 mata. manakala pasukan kedah berada di kedudukan ke 5 liga dengan 6 mata.


Live Streaming Kelantan United vs Kedah 13.3.2023

Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming Kelantan United vs Kedah 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung 

PERLAWANAN LIGA SUPER 4

Kelantan United vs Kedah

Tarikh : 13 March 2023 (Hari Isnin)

Masa : 9 pm 

tempat : Stadium Sultan Muhammad KE IV

Link Live Streaming 

Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak


*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan

Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh Kelantan United vs Kedah 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:

KELANTAN UNITED [ ] - [  ] KEDAH


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan liga super,para pemain akan memberikan 100% kekuatan mereka bagi membawa pulang piala berprestij ini. Mampukah Kelantan United mengalahkan Kedah pada malam ini sekali gus memberikan 3 mata kepada pasukan itu?

Kita harap kedua-dua pasukan memberikan yang terbaik dalam perlawnaan ini. Kalah dan menang itu adat pertandingan dan jangan abaikan semangat kesukanan dan persahabatan di antara kita. Selamat pergi dan pulang untuk para penyokong yang akan ke stadium malam nanti.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama