-->

Filipina Lantik Barae Jrondi Sebagai Jurulatih Pasukan Bola Sepak Mereka

Teka-teki mengenai siapakah jurulatih baru pasukan Filipina kini terjawab apabila mereka melantik Jrondi sebagai Jurulatih pasukan senior bola sepak mereka.


Filipina Lantik Barae Jrondi Sebagai Jurulatih Pasukan Bola Sepak Mereka




Barae Jrondi yang berpangkalan di Qatar bersedia untuk menerajui Pasukan Bola Sepak Kebangsaan Lelaki Filipina. Jrondi, Penyelia Teknikal Kelab Bola Sepak Qatar FA untuk tiga tahun lepas, bersedia untuk bergabung dengan pasukan semasa kem latihan Asia Barat kami.


Dalam mesej kepada pasukan media Azkals, bekas penganalisis pasukan Lusail FC dan jurulatih Aldafna FC menyatakan rasa terima kasihnya "atas peluang menarik ini."


"Ia adalah satu penghormatan dan tanggungjawab yang besar untuk diri saya (dan) kakitangan untuk menyahut cabaran ini."


Menandatangani mentor terbukti bakat muda seperti bekas jurulatih Arsenal Soccer School untuk kontrak berbilang tahun dilihat dapat memberikan kestabilan untuk Filipina.


"Mencipta pasukan yang kompetitif adalah objektif utama dan ia memerlukan pertimbangan yang teliti. Saya sangat gembira kerana mempunyai (bekas) kapten Stephan Schröck sebagai kakitangan teknikal untuk mendapatkan pandangannya tentang pemilihan pemain untuk mendapatkan dinamik pasukan yang betul."


 Jurulatih Barae juga merupakan penolong jurulatih untuk Ettifaq FC Arab Saudi, serta Pengajar Pendidikan Jurulatih dan Penyelia Teknikal untuk Qatar FA

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama