-->

Marcus Rashford menjaringkan dua gol untuk meneruskan rentak panasnya

 Marcus Rashford menjaringkan dua gol untuk meneruskan rentak panasnya dan membantu Manchester United mengatasi Leicester dalam Liga Perdana.


Rashford berada dalam bentuk kerjayanya dan mengetuai kebangkitan United, menjadikan jumlah golnya kepada 24 gol untuk musim ini dengan jaringan pada setiap separuh masa di Old Trafford.

Marcus Rashford menjaringkan dua gol untuk meneruskan rentak panasnya


Kedua-dua usaha itu adalah penamat klinikal, mengumpan hantaran dari Bruno Fernandes dan Fred sebelum menjatuhkan gawang dan dengan tenang melepasi Danny Ward.


Pemain gantian, Jadon Sancho menamatkan gerakan pasukan yang baik untuk memastikan ketiga-tiga mata untuk pasukan Erik ten Hag, tetapi ia boleh menjadi cerita yang sangat berbeza.


Leicester mencipta peluang lebih baik apabila ia tanpa jaringan dan kegagalan mereka untuk mencari jalan melepasi David de Gea terbukti mahal.


Pemain Sepanyol itu melakukan penyelamatan refleks yang menakjubkan untuk menafikan Harvey Barnes dari jarak dekat dan menghalang tandukan terjun Kelechi Iheanacho dengan satu lagi perhentian hebat.


Kekalahan menamatkan rekod tanpa kalah Leicester dalam tiga perlawanan dan musim yang tidak konsisten menyaksikan mereka kekal di tempat ke-14 dalam jadual.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama