-->

Live Streaming Kedah vs Maktaaral 12.2.2023

Live Streaming Kedah vs Maktaaral PRESEASON FRIENDLY; Malam ini akan berlangsung satu perlawanan melibatkan pasukan dari Malaysia iaitu Kedah FC akan menentang pasukan Maktaaral dari Khazakhstan. Perlawanan ini akan berlangsung di Stadium Limak Arkadia. Mampukah Kedah memenangi perlawanan tiga mereka di Turki ini. Maktaral kini bermain dalam liga 1 Khazakhstan. Berikut dikongsikan Live Streaming Kedah vs Maktaaral 2023 beserta keputusan penuh perlawanan.

 






Untuk persediaan pra musim, pasukan Kedah telah dan bakal membuat perlawanan persahabatan yang melibatkan gergasi-gergasi liga eropah mengikut tarikh ini. 

Dari jadual ini, kita dapat lihat KDAFC memang serius mahu mencabar kejuaraan liga musim baru nanti sekali gus mencipta satu kenangan baru dalam dunia bola sepak Malaysia. Kita juga sedar yang JDT tidak akan duduk senyap sehingga mereka menjadi kukuh dalam dunia bola sepak negara. 


Live Streaming Kedah vs Maktaaral 12.2.2023

Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming Kedah vs Maktaaral 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung Kedah vs Maktaaral2023

PRESEASON FRIENDLY MATCH 2023

Kedah vs Maktaaral

Tarikh : 12 Februari 2023 (Hari Ahad)

Masa :  10 pm (Waktu Malaysia)

tempat :Stadium Limak Arcadia


Link Live Streaming Kedah vs Maktaaral Match 2023


Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak

SAKSIKAN 2 PERLAWANAN TERAKHIR SANG KENARI DI EROPAH


LANGGANAN MELALUI PAS AKSES KDA TV :: kdatv.kedahdarulamanfc.com ::


KAEDAH PEMBELIAN: Manual video: https://bit.ly/pasturkiyekdatv


Beli akses di kdatv.kedahdarulamanfc.com


1️⃣ Pek Akses 1 perlawanan: RM15

2️⃣ Pek Akses 2 perlawanan: RM25


Langganan LIVE streaming di KDA TV kdatv.kedahdarulamanfc.com dibuka sehingga jam 5.00 petang waktu Malaysia, 12 Februari 2023.


Talian Khidmat Pelanggan (Whatsapp Sahaja) 013 471 6968.


Sebelum melontarkan pertanyaan bagi kemudahan semua sila baca setiap arahan dan maklumbalas penyokong lain dahulu untuk mengurangkan trafik talian.


Panduan untuk pembelian melalui kdatv.kedahdarulamanfc.com


1️⃣ Sila semak inbox e-mel anda, tab promotion dan folder spam untuk arahan lanjut KDA TV bagi akses ke Group Private Facebook;


2️⃣ Sebarang masalah akses bolehlah menghubungi talian perkhidmatan pelanggan KDA TV secara whatsapp 013 471 6968.


Langgan di LIVE di KDA TV (Sebelum 5.00 petang Malaysia, 12 Februari 2023)

🔗kdatv.kedahdarulamanfc.com


#KDAFC #PulunKedahPulun #SangKenari #BiarJasaJadiKenangan #2023season #membinaimpianmengupayalegasi #preseason #turkiye #live #ppv #kdatv 

*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan Kedah vs Maktaaral

Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh Kedah vs Maktaaral Perlawanan Persahabatan Pramusim 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


Kedah [ ] - [  ] FC Maktaaral


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan persahabatan sudah pasti peminat juga tidak mahu ketinggalan. Mereka mahu pasukan Kedah dapat memenangi perlawanan ini walaupun ia sekadar aksi pemanas badan sahaja.

Kejohanan sebenar adalah ketika berlangsungnya Liga super dan kejohanan-kejohanan lain. Kita harap peminat juga dapat berfikiran terbuka dalam menerima keputusan malam ini.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama