-->

Live Streaming Terengganu vs Odense Boldklub 12.2.2023

Live Streaming Terengganu vs Odense Boldklub 12.2.2023 PRESEASON FRIENDLY; Petang ini akan berlangsung satu perlawanan melibatkan pasukan dari Malaysia iaitu Terengganu FC akan menentang pasukan Odense Boldklub dari Denmark. Perlawanan ini akan berlangsung di Stadium BG Pathum. Mampukah Terengganu memenangi perlawanan ketiga mereka di Thailand ini. Odense kini menghuni tangga ke 5 Liga Danish ketika ini. Berikut dikongsikan Live Streaming Terengganu vs Odense Boldklub 2023 beserta keputusan penuh perlawanan.

 

Live Streaming Terengganu vs Odense Boldklub 12.2.2023








Untuk persediaan pra musim, pasukan Terengganu telah dan bakal membuat perlawanan persahabatan yang melibatkan gergasi-gergasi liga Thailand mengikut tarikh ini. sebagai contoh, Terengganu akan menentang pasukan Menentang pasukan Bangkok (THAI), ODENSE BOLDKLUB (DENMARK) Ddan Choburi (Thailand).

Dari jadual ini, kita dapat lihat TFC memang serius mahu mencabar kejuaraan liga musim baru nanti sekali gus mencipta satu kenangan baru dalam dunia bola sepak Malaysia. Kita juga sedar yang JDT tidak akan duduk senyap sehingga mereka menjadi kukuh dalam dunia bola sepak negara. 


Live Streaming Terengganu vs Odense Boldklub

Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming Terengganu vs Odense Boldklub beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung Terengganu vs Odense Boldklub 2023

PRESEASON FRIENDLY MATCH 2023

Terengganu vs Odense Boldklub

Tarikh : 12 Februari 2023 (Hari Ahad)

Masa : 5pm pm (Waktu Malaysia)

tempat :Stadium BG Pathum


Link Live Streaming Terengganu vs Odense Boldklub Match 2023


Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak

🎥Live Streaming⬇️⬇️⬇️

Youtube :

*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan Terengganu vs Odense Boldklub

Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh Terengganu vs Odense Boldklub Perlawanan Persahabatan Pramusim 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


Terengganu [ ] - [  ] Odense Boldklub

*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan persahabatan sudah pasti peminat juga tidak mahu ketinggalan. Mereka mahu pasukan Terengganu dapat memenangi perlawanan ini walaupun ia sekadar aksi pemanas badan sahaja.

Kejohanan sebenar adalah ketika berlangsungnya AFC, Liga super dan kejohanan-kejohanan lain. Kita harap peminat juga dapat berfikiran terbuka dalam menerima keputusan malam ini.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama