-->

Live Streaming JDT vs Zenit Petersburg 6.2.2023

Live Streaming JDT vs Zenit Petersburg PRESEASON FRIENDLY 6.2.2023: Malam ini akan berlangsung satu perlawanan melibatkan pasukan dari Malaysia JDT akan menentang pasukan hebat Zenit Petersburg dari Rusia. Perlawanan ini akan berlangsung di Stadium The Sevens, Dubai Mampukah JDT memenangi perlawanan keempat ini. \Zenit kini menghuni tangga ke 1 liga Rusia ketika ini dan liga tersebut tengah berehat kerana musim sejuk. Berikut dikongsikan Live Streaming JDT vs Zenit Petersburg  2023 beserta keputusan penuh perlawanan.

 

JDT vs Zenit Petersburg


Untuk persediaan pra musim, pasukan Johor Darul Takzim telah dan bakal membuat perlawanan persahabatan yang melibatkan gergasi-gergasi eropah mengikut tarikh ini. sebagai contoh, JDT akan menentang pasukan FC Rostov (25 Januari 2023), UAE Club (28 Januari 2023), FC Levski Sofia (31 Januari 2023), FC Lokomotiv Moscow (2 Februari 2023) dan FC Zenit Petersburg (6 Februari 2023).

Dari jadual ini, kita dapat lihat JDT memang serius mahu mengekalkan kejuaraan liga musim baru nanti sekali gus mencipta satu kenangan baru dalam dunia bola sepak Malaysia. Kita juga sedar yang JDT tidak akan duduk senyap sehingga mereka menjadi kukuh dalam dunia bola sepak negara. 


Live Streaming JDT vs Zenit Petersburg 6.2.2023

Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming JDT vs Zenit Petersburg 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung JDT vs Zenit Petersburg 2023

PRESEASON FRIENDLY MATCH 2023

JDT vs Zenit Petersburg

Tarikh : 6 Februari 2023 (Hari Isnin)

Masa 9:00 malam (Waktu Malaysia)

tempat :Stadium The Sevens, Dubai


Link Live Streaming JDT vs Zenit Petersburg Match 2023




Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak


*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan JDT vs Zenit Petersburg

Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh JDT vs Zenit Petersburg Perlawanan Persahabatan Pramusim 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


 JDT [ ] - [  ] Zenit Petersburg


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan persahabatan sudah pasti peminat juga tidak mahu ketinggalan. Mereka mahu pasukan JDT dapat memenangi perlawanan ini walaupun ia sekadar aksi pemanas badan sahaja.

Kejohanan sebenar adalah ketika berlangsungnya ACL, Liga super dan kejohanan-kejohanan lain. Kita harap peminat juga dapat berfikiran terbuka dalam menerima keputusan malam ini.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama