-->

Jadual Tour Terengganu FC Di Thailand

 Jadual Tour Terengganu FC Di Thailand yang sedang berlangsung. Pasukan TFC tidak mengambil mudah persediaan pra musim kali ini apabila meranka beberapa perlawanan penting untuk pasukan tersebut.

Pasukan TFC juga telah memulakan pre season mereka di Malaysia terlebih dahulu dan bertemu dengan beberapa kelab seperti KL City dan lain-lain.

Jadual Tour Terengganu FC Di Thailand


Namun peminat Terengganu mula mempersoalkan pasukan berkenaan yang dilatih oleh Tomislav Steinbruckner ini kelihatan agak tumpul. Ia sekali gus menimbulkan kegusaran peminat menjelang pembukaan liga nanti.

Maka perancangan TOUR THAILAND yang dibuat oleh pengurusan TFC memang sangat baik bagi mendedahkan pemain dengan suasana bola sepak dan bermain dengan pasukan-pasukan yang lebih baik daripada mereka.

Berikut merupakan jadual Tour terengganu fc 2023


8.2.2023 Terengganu FC vs Rajpracha FC

9.2.2023 Terengganu fc vs Bangkok FC

12.2.2023 Terengganu vs Odense Boldklub

13.2.2023 Terengganu vs Chonburi FC

Kesemua perlawanan ini ada live streaming yang akan ditayangkan secara online tau. untuk info live korang boleh tengok di sini -- > TFCLIVE.

Kita harap pasukan terengganu menggunakan tour ini dengan baik bagi membentu skuad mantap sebelum pembukaan liga nanti dan perlawanan menentang JDT di stadium sulan ibrahim untuk piala sumbangsih.

semoga berjaya!

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama