-->

FAM Nak Lantik TMJ Bersama Mereka?

FAM Nak Lantik TMJ Bersama Mereka? spekulasi semakin membuak-buak apabila ada yang mengaakan Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) mahu melantik TMJ ke jawatan pengurus Harimau Malaya. Bolehkah TMJ membawa jawatan tersebut dengan baik sedangkan sebelum ini pun ada ketidak seimbangan (conflict of interest) ketika menjadi presiden FAM.


FAM Nak Lantik TMJ Bersama Mereka?


FAM Nak Lantik TMJ Bersama Mereka?

Perkara tersebut disahkan sendiri oleh Presiden FAM Datuk Hamidin Mohd Amin. Namun dia hanya mengatakan iu masih khabar angin dan belum ada tawaran dibuat oleh FAM mahupun Pihak TMJ sendiri.

Hamidin berkata; "Jika ia perkara yang baik untuk Harimau Malaya mengapa tidak, saya mahu bola sepak negara sentiasa meningkat semasa saya jadi presiden.


"Setakat ini saya masih belum dengar perkara itu daripada mulut baginda tetapi jika perkara itu betul saya perlu bincang dengan semua Exco FAM," katanya ketika ditemui pada majlis kesyukuran atas Hamidin sebagai Ahli Majlis Fifa 2023-2027, di Wisma FAM, di sini, sebentar tadi.

Antara perkara yang dilakukan TMJ dibelakang tabir Harimau Malaya adalah TMJ membeli peralatan kecergasan untuk Harimau Malaya dalam usaha meningkatkan kualiti pasukan kebangsaan sebagai persediaan menghadapi perlawanan Piala Asia awal 2024.


Selain itu Hamidin berkata, beliau perlu mengadakan perbincangan bersama barisan Exco sebelum memutuskan berkaitan skuad kebangsaan.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama