-->

Tottenham kalahkan Arsenal Yang Bermain 10 Orang

Tottenham kalahkan Arsenal Yang Bermain 10 Orang. Tottenham meningkatkan tekanan ke atas musuh ketat Arsenal dalam perebutan tempat ke Liga Juara-Juara musim depan dengan kemenangan derby London utara.


Tottenham kalahkan Arsenal Yang Bermain 10 Orang


Tottenham kalahkan Arsenal Yang Bermain 10 Orang

Arsenal boleh mengesahkan tempat dalam empat teratas Liga Perdana dengan kemenangan di Stadium Tottenham Hotspur tetapi mengharungi malam yang suram untuk kini hanya mendahului satu mata di hadapan Spurs dengan baki dua perlawanan.


Dalam suasana yang panas, Harry Kane memberikan Spurs pendahuluan menerusi sepakan penalti pada minit ke-22 selepas Son Heung-min dikasari oleh Cedric Soares, kemudian menambah satu saat sebelum rehat dengan tandukan tiang jauh yang membongkok selepas Rodrigo Bentancur menjentik tendangan sudut. .


Di antaranya, Arsenal telah dikurangkan kepada 10 orang apabila Rob Holding dilayangkan kad kuning kedua kerana mengasari Son, manakala pemain Korea Selatan itu menamatkan sebarang harapan The Gunners apabila dia merembat masuk dari jarak 10 ela dua minit selepas separuh masa.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama