-->

Marcus Rashford menjaringkan gol kemenangan Minit Akhir Perlawanan

Marcus Rashford menjaringkan gol kemenangan pada minit terakhir permainan ketika Manchester United melangkaui West Ham ke tempat empat teratas Liga Perdana. Ia nampaknya pasti menjadi satu lagi petang yang mengecewakan bagi tuan rumah, yang disekat oleh organisasi Hammers dan sebaliknya datang tidak lebih dekat daripada percubaan Fred pada separuh masa kedua yang diselamatkan oleh Alphonse Areola.


Marcus Rashford menjaringkan gol kemenangan Minit Akhir Perlawanan



Tetapi dengan kurang daripada 30 saat daripada tiga minit masa kecederaan berbaki, United patah dan dalam gerakan yang melibatkan ketiga-tiga pemain gantian, Edinson Cavani menahan lariannya untuk kekal di sebelah atas ketika dia mengutip hantaran pendek Anthony Martial sebelum melakukan hantaran lintang ke tiang jauh. , di mana ia telah ditukar oleh Rashford.


Hasilnya adalah keras kepada Hammers. Dalam permainan dengan beberapa peluang, Jarrod Bowen melakukan rembatan ke jaring tepi sebelum tandukan Tomas Soucek melantun tepat di atas tiang jauh ketika berbaki empat minit.


Tetapi Rashford mempunyai kata putus apabila United memperoleh kemenangan berturut-turut buat kali pertama di bawah Ralf Rangnick.



Keputusan itu membawa United ke empat teratas buat kali pertama dalam tempoh tiga bulan, dengan The Hammers turun ke tangga kelima, walaupun Tottenham dan Arsenal boleh memintas mereka jika mereka memenangi perlawanan mereka pada hari Ahad.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama