-->

Skuad Muda Manchester United Menyinar Sekat Young Boys.

Skuad Muda Manchester United Menyinar Sekat Young Boys. Gol pembukaan yang menakjubkan Mason Greenwood pada minit kesembilan gagal memberi inspirasi kepada rentetan kedua Manchester United yang terikat dengan keputusan seri mengecewakan Liga Juara-Juara oleh pasukan Switzerland, Young Boys.

Skuad Muda Manchester United Menyinar Sekat Young Boys.


Skuad Muda Manchester United Menyinar Sekat Young Boys.


Dengan kelayakan sebagai pemenang kumpulan telah dijamin dengan baki permainan, bos sementara Ralf Rangnick memberi semua 11 pemain yang memulakan kemenangan Liga Perdana ke atas Crystal Palace satu malam.


Tetapi, selain Greenwood, yang dengan cemerlang melakukan hantaran lintang Luke Shaw ke sudut, ia bukanlah malam apabila pemain-pemain pinggir United membuat banyak kesan.


Peluang yang jarang berlaku untuk Donny van de Beek hanya menyebabkan pemain Belanda itu memberikan Fabian Rieder yang berusia 19 tahun peluang untuk menyamakan kedudukan untuk anak buah David Wagner dan Quentin Maceiras sepatutnya memenanginya untuk pelawat tetapi melepaskan tembakan dari kedudukan cemerlang selepas mendapati dirinya tidak bertanda dalam kotak.


Rangnick memperkenalkan anak lelaki Robbie Savage, Charlie, untuk penampilan sulung pasukan utama - sesuatu yang tidak pernah diuruskan oleh ayahnya semasa beliau sebagai junior Old Trafford - dua minit sebelum tamat.


Pada masa yang sama, Zidane Iqbal menjadi pemain warisan Asia pertama kelahiran Britain yang membuat penampilan senior untuk kelab itu.


Malam itu tidak berakhir dengan baik untuk Aaron Wan-Bissaka, yang terpaksa diusung selepas wisel penamat.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama