-->

Demarai Gray Julang Everton Kalahkan Arsenal.

Demarai Gray Julang Everton Kalahkan Arsenal. Jaringan hebat Demarai Gray pada masa kecederaan membolehkan Everton menang pertama dalam sembilan perlawanan untuk menamatkan minggu yang lebam dengan kebangkitan menakjubkan menentang Arsenal. Selepas seminggu tuan rumah dipukul oleh Liverpool dan pengarah bola sepak Marcel Brands meninggalkan kelab, pasukan Rafael Benitez bertindak balas dengan paparan yang lebih baik yang menunjukkan watak dan daya tahan yang dicari peminat.


Demarai Gray Julang Everton Kalahkan Arsenal.


Demarai Gray Julang Everton Kalahkan Arsenal.

Richarlison telah menyamakan kedudukan Everton dengan baki 11 minit masa biasa selepas Martin Odegaard menjaringkan gol pembuka perlawanan daripada hantaran lintang Kieran Tierney pada masa kecederaan separuh masa pertama.


Bahawa kemenangan datang selepas Richarlison juga telah diketepikan dua gol kerana ofsaid oleh pembantu pengadil video sebelum mendapat gol penyamaan hanya akan menambah kegembiraan penyokong tuan rumah.


Adegan pada wisel penamat adalah perubahan yang lengkap dari hari Rabu lalu, apabila mood bertukar buruk selepas kekalahan 4-1 oleh pesaing bandar mereka.


Kemenangan itu melonjakkan Everton ke tangga ke-12, lapan mata di atas zon penyingkiran.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama