-->

Harry Kane Jaringkan Hatrik Untuk Selamatkan Maruah Spurs

Harry Kane Jaringkan Hatrik Untuk Selamatkan Maruah Spurs. Dalam perlawanan awal pagi tadi, Harry Kane masuk dari bangku simpanan untuk mencetak hatrik selama 20 minit ketika Tottenham mencatat kemenangan pertama dalam Europa Conferance League dengan kemenangan ke atas NS Mura. Selepas permulaan musim yang tidak menentu, Spurs menguasai babak pertama menentang pasukan Slovenia setelah menjaringkan dua gol awal.


Harry Kane Jaringkan Hatrik Untuk Selamatkan Maruah Spurs



Harry Kane Jaringkan Hatrik Untuk Selamatkan Maruah Spurs

Pengurus Nuno Espirito Santo membuat sembilan perubahan selepas kekalahan derby London utara Ahad, dengan hanya Dele Alli dan Sergio Reguilon yang masih kekal tempat mereka.


Alli membuka skor seawal empat minit permainan, Dia mengambil sepakan penalti ke sudut kiri bawah setelah dia dikasari oleh penjaga gol Matko Obradovic.


Giovani lo Celso menambah gol kedua enam minit kemudian, mendapat hantaran dari Harry Winks sebelum mendorong bola masuk ke bahagian atas jaring.


Pelawat hanya memiliki 32% penguasaan dan tidak ada percubaan tepat pada babak pertama, tetapi meledak satu gol lapan minit selepas separuh masa kedua bermula menerusi voli Ziga Kous yang cemerlang.


Bila ternampak macam kebangkitan NS Mura, Nuno terpaksa membawa Kane, Son Heung-Min dan Lucas Moura pada minit ke 60.


Kemudian, Kane menjaringkan Hatrik dalam masa 20 minit sahaja selepas di masukkan.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama