-->

Pogba Berminat Sertai PSG dari Manchester United

Pogba Berminat Sertai PSG dari Manchester United. Manchester United patut ada rasa takut. Pemain tengah The Red Devils, Paul Pogba, dilaporkan berminat untuk berpindah ke Paris Saint-Germain pada musim panas 2021. Sepanjang musim panas ini, ada banyak spekulasi mengenai masa depan Paul Pogba. Ini kerana kontrak pemain tengah itu hanya tinggal kurang dari satu tahun. Terdapat beberapa kelab yang mula membawa kuda untuk dibawa masuk Paul Pogba. Salah satunya adalah kelab Perancis yang kaya, PSG.


Pogba Berminat Sertai PSG dari Manchester United




Pogba Berminat Sertai PSG dari Manchester United

Dilaporkan oleh RMC Sports, Khamis (8/7/2021), United mesti berhati-hati. Pogba mula berminat untuk berpindah ke Parc Des Princes musim panas ini. Menurut laporan itu, PSG telah berpegang teguh pada Pogba dalam beberapa hari terakhir. Mereka terus menggoda Pogba untuk berpindah ke PSG. Mereka menggariskan rancangan untuk mewujudkan pasukan yang sukar pada musim panas ini.


Paul Pogba dilaporkan sangat berminat untuk melihat cadangan PSG dan mula tergoda untuk kembali ke kampung halamannya ke Perancis. 

Laporan itu mendakwa perpindahan Pogba ke PSG tidak begitu mudah dilakukan pada musim panas ini. Manchester United dalam kedudukan tidak bersedia menjual Pogba.

Sekiranya terpaksa, Manchester United menetapkan harga Pogba pada 100 juta euro.

PSG dilaporkan keliru, kerana mereka menilai harganya terlalu mahal. Tetapi jika mereka menunggu Pogba menjadi ejen percuma, mereka akan mempunyai pesaing yang semakin banyak.

Sebaliknya, Manchester United juga dilaporkan berusaha untuk memperpanjang kontrak Pogba di Manchester United. MU dilaporkan berani membayarnya 400 ribu pound per minggu jika dia ingin tinggal di Old Trafford.

Sumber: Sukan RMC


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama