-->

Manchester United Perlu Pilih, Raphael Varane atau Eduardo Camavinga?

Manchester United Perlu Pilih, Raphael Varane atau Eduardo Camavinga? Dilaporkan secara meluas bahawa Manchester United masih akan membeli beberapa pemain setelah Jadon Sancho dan Tom Heaton. Nama lain yang disebutkan adalah Eduardo Camavinga dan Raphael Varane akan menjadi pemain baru The Red Devils musim panas ini. Namun, Manchester United ragu untuk mendapatkan kedua-duanya sekali gus. Manchester United telah melakukan permulaan yang pantas di pasaran perpindahan musim panas ini. The Red Devils telah berjaya mendapatkan khidmat Jadon Sancho dari Borussia Dortmund minggu lalu.

Manchester United Perlu Pilih, Raphael Varane atau Eduardo Camavinga?



Manchester United Perlu Pilih, Raphael Varane atau Eduardo Camavinga?

Kini The Red Devils dikhabarkan akan membawa Eduardo Camavinga dari Rennes dan Raphael Varane dari Real Madrid. Kedua-dua pemain itu akan mengisi posisi pemain tengah dan pertahanan di Old Trafford.

Sky Sports mengatakan Manchester United serius untuk menandatangani dua pemain ini. Namun, Setan Merah pasti akan menyelesaikan pembelian dua pemain secara serentak di pasaran perpindahan musim panas ini. Menurut laporan itu, perpindahan Camavinga dan Varane sukar diselesaikan kerana dana tidak mencukupi untuk perpindahan Manchester United.

Manchester United telah membelanjakan sekitar 90 juta euro untuk mendapatkan Jadon Sancho. Sementara itu, untuk membawa Varane dan Camavinga, Manchester United dianggarkan membelanjakan sekitar 100 juta euro. Jumlah ini diduga akan menyukarkan Red Devils untuk menyelesaikan perpindahan kedua pemain tersebut.

Laporan itu juga mendakwa bahawa masih ada peluang bagi Manchester United untuk menyelesaikan perpindahan kedua pemain tersebut. Namun, Manchester United terpaksa menjual beberapa pemain mereka untuk mendapatkan dana tambahan untuk menyelesaikan perpindahan.

Sekiranya Manchester United dapat memperoleh dana dari penjualan pemain, maka perpindahan Camavinga dan Varane dapat dilakukan. Terdapat beberapa pemain yang dikhabarkan akan dijual oleh Manchester United pada musim panas ini. Terdapat Diogo Dalot, Jesse Lingard, Eric Bailly, dan Nemanja Matic yang dikhabarkan akan dijual oleh Manchester United untuk meningkatkan dana transfer mereka.


Sumber: Sky Sports

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama