-->

Lukaku, Martinez Hantar Inter ke Puncak Liga Itali.

Lukaku, Martinez Hantar Inter ke Puncak Liga Itali. Inter Milan berjaya menang ke atas pasukan Lazio dalam perlawanan Liga Itali Serie A awal pagi tadi. Keputusan ini menyaksikan Inter merampask kedudukan Ac Milan dan memintas Juventus untuk menjadi pendahulu liga.


Lukaku, Martinez Hantar Inter ke Puncak Liga Itali.


Inter mendapat tentangan sengit. dari Lazio Anak buah Antonio Conte hanya mencatatkan 39% penguasaan bola, berbanding 61 peratus untuk pasukan Lazio.

Inter Milan berjaya menamatkan perlawanan 3-1. Romelu Lukaku menjadi bintang kemenangan Nerazzurri hasil dua gol pada minit ke-22 dan 45 + 1.


Gol Inter yang lain dijaringkan oleh Lautaro Martinez pada minit ke-64. Sementara itu, gol tunggal Lazio dijaringkan oleh Sergej Milinkovic-Savic pada minit ke-61.


Sementara itu Juventus dan AC Milan, kalah di gelanggang lawan menentang pasukan lawan masing-masing. Juve dikalahkan 0-1 dari Napoli, sementara Milan kalah kepada Spezia.


Hasil ini menjadikan Inter Milan mengambil alih kedudukan teratas Serie A dari AC Milan. Inter kini memperoleh 50 mata, satu mata di depan Milan di tempat kedua dan tujuh mata mengatasi Juventus di tempat ketiga.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama