-->

Ole Gunnar Solskjaer buang satu pemain bintang untuk masukkan Amad Diallo dalam Pasukan.

Ole Gunnar Solskjaer buang satu pemain bintang untuk masukkan Amad Diallo dalam Pasukan. Seorang pemain yang kelihatan akan meninggalkan Old Trafford adalah Jesse Lingard. Bintang England itu telah dibuang dari skuad utama 22 pemain dengan Diallo bersedia untuk menggantikannya.

Ole Gunnar Solskjaer buang satu pemain bintang untuk masukkan Amad Diallo dalam Pasukan.


Lingard tidak kerap tampil musim ini dan Manchester Evening News mendakwa pemain berusia 28 tahun itu boleh meninggalkan United bulan ini. Solskjaer juga mengakui mungkin ada jalan keluar di Old Trafford ketika ditanya mengenai Lingard.


"Saya tidak mahu masuk ke dalam individu tetapi kita mungkin boleh membiarkan satu atau dua orang lagi keluar," kata Solskjaer ketika ditanya secara khusus mengenai Lingard.

"Tetapi salah satu kekuatan yang kami miliki adalah kami memiliki skuad yang ramai, kekuatan yang mendalam. Kami tidak ingin memberikan kelebihan kami dengan mengurangkan pemain kami."


Sekiranya Lingard tidak pergi, dia boleh tampil di Liga Europa dengan kemungkinan lapan perlawanan sebelum final. Perkara yang sama dapat dikatakan mengenai Diallo yang United percaya boleh menjadi bintang masa depan.


Seperti juga Lingard, Sergio Romero dan Marcos Rojo mungkin akan meninggalkan The Red Devils bulan ini dan lebihan daripada syarat. Phil Jones lebih cenderung meninggalkannya pada musim panas setelah mengalami kecederaan sepanjang musim.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama