-->

" Arsenal Mendahului Dapatkan Martin Odegaard " - Fabrizio Romano

" Arsenal Mendahului Dapatkan Martin Odegaard " - Fabrizio Romano. Wartawan bola sepak Eropah, Fabrizio Romano memberikan berita terkini mengenai situasi perpindahan Martin Odegaard. Romano mengatakan bahawa Arsenal kini berada di barisan hadapan untuk mendapatkan pemain Real Madrid.

" Arsenal Mendahului Dapatkan Martin Odegaard " - Fabrizio Romano


Odegaard dilaporkan akan meninggalkan Real Madrid. Selepas dia tidak mendapat waktu bermain yang cukup pada musim ini. Menurut khabar angin, ada dua kelab yang menunggu untuk mendapatkan khidmat pemain Norway. Mereka adalah Arsenal dan Real Sociedad yang mahu meminjam pemain itu.


Fab Romano baru-baru ini memberikan kemas kini terbaru mengenai keadaan Odegaard. Dia mendakwa pemain itu sekarang lebih cenderung untuk bergabung dengan Arsenal.


Menurut Romano, Odegaard dia hampir kembali ke Real Sociedad. Sociedad dilaporkan mahu menggunakan perkhidmatan Odegaard lagi. Selepas musim lalu, dia bermain dengan baik secara pinjaman di La Real.

Odegaard juga dikatakan berminat untuk kembali ke Anoeta sehingga proses perundingan antara kedua-dua pihak sangat intens dan telah sampai ke tahap akhir.


Romano mengatakan bahawa perpindahan Odegaard ke Sociedad hampir dibatalkan kerana Arsenal berusaha mendapatkan pemain itu. Pengurus Arsenal, Mikel Arteta mendakwa bahawa Romano bercakap secara langsung dengan pemain itu. Oleh itu, Odegaard yakin untuk berpindah ke London Utara.


Itulah sebabnya Odegaard memutuskan untuk tidak berpindah ke Sociedad dan memilih untuk bergabung dengan Arsenal.


Adakah bekas wonderkid ini akan menyertai Arsenal tidak lama lagi? Sama-sama kita nantikan berita selanjutnya.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama