-->

Jurgen Klopp mengatakan 'orang lain membuat keputusan perpindahan' di kelab.

Jurgen Klopp mengatakan 'orang lain membuat keputusan perpindahan' di kelab. Pengurus Liverpool, Jurgen Klopp mengatakan "orang lain membuat keputusan" ketika melakukan pertukaran kontrak. Juara Liga Perdana belum menandatangani sesiapa di jendela perpindahan Januari walaupun beberapa kecederaan.

Jurgen Klopp mengatakan 'orang lain membuat keputusan perpindahan' di kelab.


Pemain pertahanan Virgil van Dijk dan Joe Gomez tidak bermain lama, sementara penyerang Diogo Jota diketepikan untuk "sekurang-kurangnya enam minggu" pada pertengahan Disember. "Saya tidak dapat memutuskan sama ada kita melakukan sesuatu di tempoh permindahan pemain atau tidak," kata Klopp.


Berikutan kekalahan Liverpool 1-0 kepada Burnley dalam Liga Perdana di Anfield pada Khamis malam, pengurus Jerman itu mengatakan "keputusan ini bukan keputusan saya".


Ketika diminta pada hari Jumaat untuk menjelaskan apa maksudnya, sebelum pertandingan pusingan keempat Piala FA Liverpool dengan Manchester United pada hari Ahad, Klopp menambahkan: "Tentu saja orang lain membuat keputusan. Itu selalu seperti ini.


"Kami membincangkan situasi ini setiap hari, bolehkah kami memperbaiki sesuatu atau tidak dan kami membuat cadangan tetapi saya tidak dapat membelanjakan wang itu. Saya tidak pernah melakukannya.


"Saya tidak mahu membingungkan siapa pun. Saya hanya mengatakan apa yang saya katakan."


Liverpool melakukan perjalanan ke Old Trafford untuk menghadapi Manchester United pada pukul 17:00 GMT pada hari Ahad, sebelum perjalanan untuk menentang Tottenham dalam Liga Perdana pada hari Khamis, 28 Januari.


Jaringan perpindahan ditutup pada hari Isnin, 1 Februari untuk kelab Liga Perdana Inggeris dan Liga Bola Sepak Inggeris.

Sumber : BBC 

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama