-->

Manchester United masih jauh di bawah Liverpool dan Man City- POGBA.

Manchester United masih jauh di bawah Liverpool dan Man City. Pemain tengah Manchester United, Paul Pogba, membuat kenyataan berbahaya mengenai pasukannya. Menurut Pogba, tahap Manchester United masih jauh di bawah Liverpool dan Manchester City.


Manchester United masih jauh di bawah Liverpool dan Man City- POGBA.


Manchester United telah mengalami perkembangan yang ketara musim ini. Pasukan yang dibuat oleh Ole Gunnar Solskjaer perlahan tetapi kini mula menunjukkan prestasi yang konsisten. Sehinggakan Manchester United dianggap sebagai salah satu calon juara Liga Perdana 2020/2021.


Pogba berpendapat bahawa United memang mengalami perkembangan yang cukup baik musim ini. Namun, pemain tengah pasukan kebangsaan Perancis merasakan bahawa pasukan itu tidak berada di tahap Liverpool atau Man City.


"Kami benar-benar ingin mendekati level Man City atau Liverpool," kata Pogba.


"Saya dapat mengatakan bahawa kami masih belum berada di tahap mereka, kerana mereka (Liverpool dan City) telah memenangi trofi kejuaraan sementara kami belum. Jadi kedudukan Manchester United masih di belakang mereka," lanjutnya.

Paul Pogba  mengatakan pasukannya terus bekerja keras untuk mengejar kedua-dua pesaingnya.


"Kami terus bekerja keras dan terus meningkat. Kami telah melakukan tugas dengan baik dalam enam bulan terakhir dan kami mahu menjadi pasukan terbaik dalam liga ini," katanya.



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama