-->

Liverpool Sepatutnya Layak Mengalahkan Manchester United - Klopp.

Liverpool Sepatutnya Layak Mengalahkan Manchester United - Klopp. Selepas perlawanan Liverpool vs Manchester United, Jurgen Klopp percaya bahawa Liverpool sebenarnya menunjukkan prestasi yang baik sehingga layak mengalahkan Manchester United. Apa yang kekurangan skuadnya adalah gol.

Liverpool Sepatutnya Layak Mengalahkan Manchester United - Klopp.


"Saya rasa prestasi pemain cukup baik untuk memenangi permainan. Tetapi untuk memenangi permainan, anda harus menjaringkan gol dan kami tidak berjaya, jadi itulah sebabnya kami mendapat keputusan seri," kata Klopp.


"Kami mencuba dan menjaringkan gol dan kami berusaha untuk tidak menjaringkan gol. Kami jelas harus mengabaikan fakta dan berharap ia akan menjadi baik lagi," lanjutnya.

Liverpool memang mempunyai beberapa peluang keemasan untuk menerobos gol Manchester United. Oleh itu, kekecewaan tidak hanya dirasakan oleh Jurgen Klopp tetapi juga kapten pasukan Jordan Henderson.


Seperti Klopp, Henderson juga percaya Liverpool semestinya layak untuk menang. "Kami sedikit kecewa kerana kami belum memenangi tiga mata. Saya rasa kami cukup berjaya untuk memenangi perlawanan, terutama pada babak pertama," kata Henderson kepada Sky Sports.


"Kami mendominasi permainan, kami menciptakan peluang tetapi tidak dapat mencetak gol. Ya, mereka memiliki satu atau dua peluang, mereka berbahaya di kaunter."

"Tetapi secara keseluruhan saya fikir kami adalah pasukan yang lebih baik untuk memenangi perlawanan," tambahnya.

Sumber: BBC

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama