-->

Frank Lampard 'bimbang' setelah kekalahan kelima dalam lapan perlawanan EPL.

Frank Lampard 'bimbang' setelah kekalahan kelima dalam lapan perlawanan EPL. Frank Lampard mengatakan dia bimbang dengan Chelsea setelah mereka dikalahkan Leicester, kekalahan kelima dalam lapan perlawanan Liga Perdana mereka.

Frank Lampard 'bimbang' setelah kekalahan kelima dalam lapan perlawanan EPL.


Gol dari Wilfred Ndidi dan James Maddison memperoleh kemenangan 2-0 untuk Foxes yang menjadikan mereka teratas di kedudukan di pertengahan musim mereka. Sebaliknya Chelsea, yang telah menduduki tangga teratas Disember, kini berada di tangga kelapan.


Frank Lampard 'bimbang' setelah kekalahan kelima dalam lapan perlawanan EPL.


"Bukan di mana kita mahu berada," kata bos Blues, Lampard.

"Saya bimbang. Dari form yang kami hadapi untuk masuk dengan cepat ke form yang kami ada sekarang, walaupun dengan kemenangan Fulham [pada hari Sabtu] dan beberapa kemenangan lain di sana, kami seharusnya lebih baik daripada kalah lima dalam lapan .

"Ini pasukan muda. Mereka tidak akan merasa baik. Saya tidak menentang pemuda di bilik persalinan. Mereka akan mendapat pelajaran."


Lampard merasakan terlalu banyak pemainnya gagal melakukan asas-asasnya dengan betul.


"Kami dikalahkan oleh pasukan yang lebih baik. Mereka lebih tajam dari kami, mereka berlari lebih banyak daripada kami, mereka kelihatan seperti pasukan dalam bentuk dan kami kelihatan seperti pasukan yang tidak bagus," tambahnya.


"Kami tertidur seketika. Saya merasa ada banyak momen di babak pertama di mana ketajaman kami tidak ada.


"Asas dan minimumnya adalah berlari, berlari dan menutup tanah, dan terlalu banyak pemain kami tidak melakukannya."


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama