-->

Jones dan Romero Disingkirkan Dari Skuad EPL Manchester United.

 Jones dan Romero Disingkirkan Dari Skuad EPL Manchester United. Pasukan Manchester United telah mengeluarkan senarai 25 orang pemain untuk aksi liga perdana Inggeris. Ia menyaksikan Jones dan Romero Disingkirkan Dari Skuad EPL Manchester United. 

Penjaga gol Romero ingin bergabung dengan Everton pada tarikh akhir dan isterinya menuduh kelab itu tidak menghormati Romero dengan menafikannya pinjaman itu. 


Jones dan Romero Disingkirkan Dari Skuad EPL Manchester United.


Pemain berusia 33 tahun itu, yang berada di tahun terakhir kontraknya, kini telah ditinggalkan dari skuad Liga Juara-Juara dan Liga Perdana dan masih akan kembali berlatih bersama United musim ini.

Jones dan Romero Disingkirkan Dari Skuad EPL Manchester United.


Jones juga keluar dari pasukan Liga Perdana dan Liga Juara-Juara. Pemain berusia 28 tahun itu tidak bermain untuk United sejak Januari dan kini cedera, tetapi kontraknya berlangsung sehingga 2023.

Rojo, 30, tidak termasuk dalam skuad Liga Juara-Juara yang diserahkan kepada UEFA, tetapi dia berada dalam senarai yang diserahkan kepada Liga Perdana, yang bermaksud dia dapat tampil dalam liga  musim ini. 

Pemain baru Edinson Cavani dan Alex Telles dimasukkan, sementara Facundo Pellestri layak sebagai pemain bawah 21 tahun.


Di akhir setiap jendela perpindahan, semua kelab Liga Perdana mesti menyerahkan senarai skuad mereka ke Liga Perdana untuk musim ini.Setiap skuad boleh mengandungi 25 pemain, di mana sekurang-kurangnya lapan pemain yang memenuhi kriteria sebagai tuan rumah.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama