-->

Malaysia Kecundang Lagi di Tangan Vietnam

Malaysia Kecundang Lagi di Tangan Vietnam. Itulah hakikat yang harus di telan sekarang ini. Pasukan Vietnam masih mengekalkan penguasaan mereka dalam rantau asia tenggara.

Pasukan Malaysia pula masih mencari ruang memperbaiki bahagian yang kurang bagi memudahkan kita lolos ke pusingan seterusnya dalam kelayakkan piala dunia 2022.

Dalam perlawanan semalam, pasukan negara hanya bolos 1 gol menentang tuan rumah dan penguasaan bola pula memihak kepada pasukan negara.

Malaysia Kecundang Lagi di Tangan Vietnam


Namun sayang, segala serangan dan taktikal yang dikeluarkan umpama tidak menjadi apabila sekuad negara gagal mendapatkan sekurang - kurangnya satu gol.

Defend vietnam memang kebal.

Permainan pasukan Malaysia agak terganggu dengan keputusan yang dilakukan oleh pengadil. Dia seperti berat sebelah dan kerap menghukum pemain-pemain negara.

Kalau anda tonton perlawanan semalam, memang ketara kita nampak pemain-pemain negara tidak berpuas hati dengan pengadil perlawanan dari Iran ini.

Kita yang tengok pun sakit hati.

Apa-apa pun, kerja kita masih belum selesai. Masih banyak perlawanan yang akan berlangsung. Jadi kita harus berikan sokongan kepada pasukan negara agar mereka terus bersemangat dalam kempen kali ni.

Semoga berjaya dan teruskan berjuang HM !

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama