-->

PENJAGA GOL INI MENINGGAL DUNIA DI ATAS PADANG

Sejak semalam, berita penjaga gol persela lamongan, choirul Huda yang meninggal dunia selepas berlanggar dengan pemain pasukan nya ketika beraksi menentang pasukan semen padang.

Choirul Huda merupakan pemain yang telah bermain sebanyak 500 cap untuk pasukan persela lamongan, jadi berita ini pasti menjadi satu kejutan buat pemain ,pengurusan dan juga peminat mereka.

PENJAGA GOL INI MENINGGAL DUNIA DI ATAS PADANG
PENJAGA GOL INI MENINGGAL DUNIA DI ATAS PADANG

aku dengar pun dah terkejut. ya, memang kita pernah dengar kes, pemain rebah di padang ketika bermain bola sepak. tetapi setiap kali berita sebegini sampai dekat kita, mesti kita akan terkejut dan juga turut sama berasa sedih dengan apa yang berlaku .

PENJAGA GOL INI MENINGGAL DUNIA DI ATAS PADANG


Choirul huda yang meninggal dunia selepas berlaku perlanggaran dengan rakan pasukannya Ramon Rodrigues ketika cuba menyelamat bola di depan gawangnya.

ketika kejadian pada mini-minit akhir perlawanan itu menyaksikan dia di usung keluar padang sebelum ambulans datang dan membawanya ke hospital.

selepas perlawanan, jurulatih pasukan mereka telah memaklumkan yang choirul huda telah meninggal dunia. dia meninggal di hospital. ketika di bawa keluar, dia masih lagi bernyawa. tapi apakan daya, ajal dan maut adalah rahsia Allah.

berkemungkinan berlaku pelanggaran di bahagian kepala dan leher pemain.

video ketika kejadian



Kita doakan dia di tempatkan dalam kalangan orang yang baik-baik. Al-fatihah

sungguh, kematian sentiasa menjadi pengajaran terbaik untuk manusia .

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama