-->

Ranking Harimau Malaya Jatuh Lagi

Hari ini mesti orang akan cakap pasal ranking fifa untuk pasukan harimau malaya yang di keluarkan hari ini.

Selepas kalah kepada Hong Kong baru-baru ini skuad negara kita kini terperosok ke tangga 170 berbanding sebelum ini di tangga ke 166.

skuad negara turun empat anak tangga.



Ranking Harimau Malaya Jatuh Lagi
Ranking Harimau Malaya Jatuh Lagi

Ranking Harimau Malaya Jatuh Lagi


Sedih tak bila ranking jatuh ? mestilah sedih. kita harapkan perubahan tetapi belum nampak hasilnya.

sebagai penyokong harimau malaya, kita kena terus berada di belakang presiden untuk menyokong beliau membuat perubahan kepada pasukan negara.

TMJ baru sahaja mengambil tampuk pimpinan FAM dan tidak sampai setahun pun lagi. jadi tak perlu nak buat provokasi mengenai FAM.

sebaliknya apa yang kita dah mula nampak adalah profesionalisme dalam FAM. tiada lagi orang yang nak kaut untung dengan persatuan bola sepak malaysia.

aku setuju dengan TMJ, selepas ini tak mustahil HM akan terus kalah dan kalah. kita akan tengok kemenangan bila semuanya dah nampak bergerak.

kita juga mengharapkan pemain-pemain berilah 100% kepada permainan ketika bersama pasukan.

kita jangan lah asyik menunding jari kepada mereka. kesian mereka.

ingat ! diorang manusia, ada level semangat yang perlu di naikkan ketika perlawanan. ini kita dok maki hamun di media sosial, mesti ada kesan dekat mereka.

kita pula, bila nampak player tu mengamuk dengan fans, kita kata mental dia koyak.

hey ! cuba orang buat dekat hang, nak tengok juga mental hang koyak ke tidak.

aku pun tak suka tengok sesetengah fans macam ni. kadang-kadang terlintas juga nak suruh TMJ ambil orang yang dok maki ni pi wakil negara tu. fans ni cakap senang tapi bila suruh buat, mula nak cari salah orang lain.

fuhh panjang aku bersyarah hari ni.

sebagai penutup, satu ja aku cakap tolong hentikan provokasi yang boleh memecah belah kan kita. hentikan provokasi yang boleh menjatuhkan moral pemain negara. kau tak suka tengok kita kalah, baik kau tutup tv atau pi layan team yang selalu menang.

kita tengah dalam proses perubahan . sabar dan terus sabar.

Untuk TMJ, kami sentiasa di belakang anda. anda memang layak sebagai presiden. dan kami akan terus tunggu hasilnya. jangan putus asa, teruskan kami ada di belakang anda.


p/s : maaf kalau luahan ini menyinggung perasaan sesiapa. aku sedih tengok fans kita. itu ja

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama