-->

7 Pasukan Layak Bertanding Liga Super 2018

7 Pasukan Layak Bertanding Liga Super 2018. Terkejut ? haha itulah realiti sekarang ini. Seperti kita sedia maklum pasukan yang akan bertanding pada liga super 2018 kena menghantar permohonan untuk mendapatkan lesen supaya boleh bertanding musim depan.

setakat ini hanya Pulau Pinang, Pahang , JDT, T-Team, pkns, selangor fc dan Perak sahaja yang sudah menerima lesen untuk beraksi dalam liga super.


7 Pasukan Layak Bertanding Liga Super 2018
7 Pasukan Layak Bertanding Liga Super 2018


7 Pasukan Layak Bertanding Liga Super 2018


Baki pasukan yang lain masih belum diterima kerana permohonan mereka di tolak. tetapi pasukan lain masih boleh buat rayuan dan akan disemak dalam masa terdekat. jangan risau, pasukan korang tengah buat kerja dia. jadi tunggu dan lihat sahaja.

Memang bagus bila FAM buat macam, sekurang-kurangnya pasukan yang bertanding tak rasa selesa sangat dan ambil tak endah ja saingan liga.

dari 7 pasukan yang sudah layak . 4 pasukan telah menerima lesen dari AFC iaitu Pahang, JDT, Selangor dan Pkns . Kita harap kesemua pasukan dari malaysia layak bertanding dalam AFC dan menerima lesen dari afc.

apa-apa pun saingan masih terbuka. pasukan yang ditolak permohonan masih boleh buat rayuan. jadi kita tunggu pengumuman rasmi dari FAM selepas ini.

info : http://www.fam.org.my/news/7-pasukan-lulus-lesen-kelab-untuk-liga-super-2018

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama