-->

Harimau Malaya Seri dengan Hong Kong

Harimau Malaya Seri dengan Hong Kong. Perlawanan yang mendebarkan bagi yang menonton perlawanan malaysia menentang hong kong semalam. Kedua-dua pasukan bermain dengan agak baik namun hanya mampu mengutip satu mata sahaja dalam perlawanan tersebut.

Disebalik keputusan seri tersebut, kita terpaksa membayarnya dengan dua kad merah dikenakan kepada pemain negara iaitu rizal dan juga aidil. Dan kontroversi minit akhir perlawanan juga menjadi buah mulut peminat tempatan.

Harimau Malaya Seri dengan Hong Kong
Harimau Malaya Seri dengan Hong Kong

Harimau Malaya Seri dengan Hong Kong


ada orang kata gameplay malaysia teruk. aku cakap terus terang, game play kita lebih meyakinkan berbanding sebelum ini. sejak di ambil alih oleh Vingada, kita tengok harimau malaya kembali bernafsu ketika menyerang.

Cumanya masalah kita adalah penyerang kita tumpul sangat. susah nak cari orang yang macam safee sali yang mampu score di mana dia berada. kalau finishing kita elok, tak mustahil game semalam kita menang banyak.

tapi apa kan daya, laluan semakin berliku untuk ke Piala Asia. namun , aku masih berharap kita mampu ke piala asia. semoga kita berjaya memperolehinya.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama