-->

JADUAL PERLAWANAN SEMI FINAL CHAMPION LEAGUE 2017 !

JADUAL PERLAWANAN SEMI FINAL CHAMPION LEAGUE 2017 ! | Selepas berakhirnya sudah perlawanan Suku Akhir Champion League yang menyaksikan penyingkiran 4 pasukan yang tewas dalam dua perlawanan sebelum ini . Antara pasukan yang tewas adalah Barcelona, Dortmund ,Leicester city  dan Bayern Munich . Kini saingan kembali mengecil kepada 4 pasukan yang layak di pusingan semi final .

Pasukan yang layak ke pusingan seterusnya adalah Real Madrid , Athletico Madrid,Monaco dan Juventus .Berikut merupakan  JADUAL PERLAWANAN SEMI FINAL CHAMPION LEAGUE 2017 !

 JADUAL PERLAWANAN SEMI FINAL CHAMPION LEAGUE 2017 !





 JADUAL PERLAWANAN SEMI FINAL CHAMPION LEAGUE 2017 !


Saingan kelihatan semakin terbuka dengan di lihat Real madrid dan juventus akan bertemu di Final. tetapi kena ingat persembahan Monaco dalam UCL juga semakin meningkat. Athletico madrid pula masih kelihatan mencari rentah musim ini .

Jadi dengan penantian untuk kefinal ini sudah pasti memberi satu kelainan kepada peminat bola sepak Eropah untuk menonton baki perlawanan tersebut. apa pendapat korang mengenai  JADUAL PERLAWANAN SEMI FINAL CHAMPION LEAGUE 2017 ! , korang pilih pasukan mana ?

Sekian .

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama