-->

IBRAHIMOVIC TINGGALKAN UNITED ! SATU KEHILANGAN BESAR UNTUK MANCHESTER UNITED !

IBRAHIMOVIC TINGGALKAN UNITED ! | Kecoh hari ini dengan berita mengenai Penyerang sensasi Manchester United iaitu Ibrahimovic akan meninggalkan pasukannya di media sosial . Menurut satu laporan, mengatakan yang Ibrahimovic telah mengucapkan selaat tinggal kepada rakan pasukannya di Manchester united setelah di sahkan akan berehat panjang .


IBRAHIMOVIC TINGGALKAN UNITED !


Menurut Buletin Manchester United , Ander Herera juga telah membuat kenyataan yang mana Ibra ada datang ke Pusat latihan dan bertemu dengan mereka . Ibrahimovic di sahkan akan terlepas baki perlawanan United untuk musim ini dan akan berehat panjang kerana kecederaan beliau .

IBRAHIMOVIC TINGGALKAN UNITED ?


Mungkin dari satu sudut kita nampak yang Ibra mungkin tidak akan menyambung kontraknya bersama dengan United. Ia berikutan kecederaan beliau yang di jangka akan pulih dalam tempoh masa 9 bulan dari sekarang .

Namun, sebarang kemungkinan boleh berlaku di mana , mungkin juga Ibra boleh kembali bersama skuad United setelah sembuh dari kecederaan. mungkin melalui perpindahan ada Bulan januari 2018 nanti .


IBRAHIMOVIC TINGGALKAN UNITED !

BETUL KE IBRAHIMOVIC TINGGALKAN UNITED !


Kita juga masih menantikan keputusan dari pihak United sama ada mereka masih mahu melanjutkan kontrak atau menamatkan kontrak ibra .

Sebagai penyokong United, sudah pasti, kecemerlangan Ibrahimovic pada musim ini banyak membantu jentera serangan United. Musim lepas kita ketandusan gol dan musim ini, jumlah jaringan juga meningkat di samping pembangunan bakat-bakat muda united.

Sama-sama kita nanti pengumuman dai United mengenai situasi yang di alami oleh Ibrahimovic.

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama