-->

JADUAL PERLAWANAN LIGA PERDANA MALAYSIA 14 APRIL 2017 !

JADUAL PERLAWANAN LIGA PERDANA MALAYSIA 14 APRIL 2017 ! | Persaingan bagi merebut kejuaraan liga perdana atau liga premier 2017 masih terbuka . Namun sekarang ini di lihat pasukan Negeri Sembilan semakin selesa di puncak liga selepas memenangi 8 perlawanan daripada 9 perlawann kesemuanya setakat ini.

Pasukan Negeri sembilan di ikuti rapat oleh pasukan terengganu yang turut selesa di tangga ke 3 dengan 21 mata berbanding 18 mata pasukan PKNP FC di tangga ke 3. Kesemua pasukan akan memulakan perlawanan ke 10 mereka pada jumaat ini. berikut merupakan JADUAL PERLAWANAN LIGA PERDANA MALAYSIA 14 APRIL 2017 !


JADUAL PERLAWANAN LIGA PERDANA MALAYSIA 14 APRIL 2017 !

JADUAL PERLAWANAN LIGA PERDANA MALAYSIA 14 APRIL 2017 !



Perlis akan bertemu dengan MIFA di stadium tuanku syed putra di kangar . Atm akan bertemu dengan Kuala lumpur di stadium Proton pada sebelah petang. Manakala JDT 2 akan bertemu  dengan negeri sembilan di johor pada aksi sebelah malam .

Sabah menjadi tuan rumah untuk perlawanan menentang kuantan FA di stadium likas juga untuk aksi pada sebelah malam. Uitm pula akan bertemu dengan terengganu di stadium uitm shah alam pada aksi sebelah petang. Di Stadium perak , PKNP akan menentang PDRM pada aksi sebelah malam sebagai tuan rumah.

Antara pasukan tumpuan musim ini adalah PKNP FC yang mana berjaya layak ke suku akhir piala fa dan akan menerima kunjungan kedah untuk perlawanan timbal balik kedua tidak lama lagi. yang pasti ia merupakan sejarah kelab yang baru tercipta dan akan di ingati sampai bila-bila.

Semoga kesemua pasukan beraksi dengan baik seterusnya mampu untuk menghasilkan keputusan yang terbaik dalam perlawanan minggu ini . Pastinya pasukan perlis perlu buat sesuatu bagi mengelakkan tersingkir ke liga fam dan begitu juga pasukan Sabah yang baru mendapat suntikan semangat dari Presiden selepas mesyuarat pertama FAM yang di adakan di Kota kinabalu baru-baru ini .

Selepas perlawanan liga premier , sudah pasti perlawanan liga super akan berlangsung pada sabtu ini. nantian update dari admin mengenai jadual perlawanan liga super pula. setakat ini hanya berkaitan dengan JADUAL PERLAWANAN LIGA PERDANA MALAYSIA 14 APRIL 2017 !

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama