-->

BARCELONA KENA BELASAH LAGI !

BARCELONA KENA BELASAH LAGI !  |  Pasukan terkuat dunia semakin meniti penghujungnya. adakah Musim kuasa besar bola sepak di sepanyol sudah tamat ? seperti yang di katakan oleh Sir Alex Ferguson. penguasaan bola sepak adalah bersifat sementara dan ia akan tamat pada bila-bila masa . baik, aku tak nak cakap pasal penguasan bola sepak sepanyol tetapi aku nak cakap pasal barca ni. apsal kalah  ?

BARCELONA KENA BELASAH LAGI !


Baru ni kalah dengan Malaga , sekarang kalah 3-0 dengan Juventus.

ada yang mengatakan yang barca akan buat comeback kedua pada perlawanan di Nou camp nanti. aku bagi jawapan mungkin ya, itu pun kena berharap yang ref di pihak merekalah . haha macam yang terjadi masa lawan psg haritu .

Barca yang turun di gelanggang lawan di juventus terpaksa akur dengan kekalahan 3-0 hasil jaringan dybala dan chellini . Juventus pula bersiap sedia untuk  memastikan yang sejarah kebangkitan barca tidak akan berulang di nou camp nanti .

Persedian rapi sudah pasti akan di lakukan oleh anak buah massimilliano allergi ini bagi memastikan mereka layak ke pusingan akhir nanti .

Perlawanan kedua yang di jadualkan semalam terpaksa di tunda iaitu di antara borrusia dortmund dengan as Monaco apabila bas yang di naiki oleh pemain borrusia dortmund terkena bom yang di letupkan di kawasan sekitar bas tersebut .

ia turut menyaksikan pemain dortmund iaitu barta tercedera dalam insiden tersebut .

Perlawanan tersebut di tunda pada hari yang lain .

Manakala baki 2 perlawanan lain di antara real madrid dan bayern munich , perlawanan di antara leicester city dan atheletico madrid akan berlangsung pada awal pagi khamis . dan di jangka juga perlawanan di antara borrusia dortmund dan as monaco akan turut sama berlangsung pada khamis.

sama-samalah kita nantikan aksi - aksi pasukan di quater finals uefa champion league ini .

Sekian .

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama